Kolegij "Kristologija" upoznaje studente s izvorima, tradicijom te suvremenim tumačenjima vjere u Isusa Krista.

Upoznajući biblijsku i patrističku kristološku misao, te povijesno - dogmatski razvoj općenito, studenti mogu obrađivati sustavne kristološke teme kao što su pitanje preegzistencije Logosa, ontologija utjelovljenja, narav i psihologija Isusa Krista. 

U kolegiju Teološka antropologija se predstavlja razumijevanje čovjeka utemeljeno na Svetome Pismu i teološkoj tradiciji te u dijalogu sa suvremenim znanstvenim proučavanjima čovjeka. Teološka antropologija proučava čovjeka  iz perspektive njegova konstitutivnoga odnosa s Bogom kao njegovim Stvoriteljem i Spasiteljem.

Čovjek se promatra kroz različite „faze“ povijesti spasenja: 

1. u perspektivi Božjega stvaralačkoga djelovanja (čovjek kao Božje stvorenje – stvoren „na sliku Božju“ // teologija stvaranja);

2. u perspektivi čovjekova suprotstavljanja Bogu (čovjek kao grešnik);

3. u perspektivi spasenja koje mu Bog daruje (čovjek pod Božjom milošću // teologija milosti); 

4. u perspektivi čovjekova dovršenja (čovjek u vječnom zajedništvu s Bogom // eshatologija).

Teološka antropologija uvažava izazove koji dolaze suvremenim znanstvenim proučavanjima čovjeka, posebno u pitanjima evolucijskoga razvoja čovjeka i stvorenoga svijeta, prirodoznanstvenih, naturalističkih koncepcija te neuroznanstvenih propitivanja čovjeka.

Kolegij "Kristologija" upoznaje studente s izvorima, tradicijom te suvremenim tumačenjima vjere u Isusa Krista.

Upoznajući biblijsku i patrističku kristološku misao, te povijesno - dogmatski razvoj općenito, studenti mogu obrađivati sustavne kristološke teme kao što su pitanje preegzistencije Logosa, ontologija utjelovljenja, narav i psihologija Isusa Krista. 

Na primjerima eshatoloških motiva i tema u kulturi i umjetnosti (srednjovjekovnih i renesansnih likovnih izričaja  i medija filma unutar suvremene kulture) seminar Eshatološke teme u kulturi i umjetnosti nastoji povezati teološki i kulturno-umjetnički izričaj.

Polaznici seminara uče uočiti vezu između teoloških sadržaja i njihovih kulturno-umjetničkih izričaja, argumentirano interpretirati i analizirati uz pomoć teološkog instrumentarija konkretne primjere iz područja umjetnosti i kulture, analizirati njihov suodnos i u tom smislu produbiti znanja iz područja eshatologije i umjetnosti. Pritom se stavlja naglasak na kompleksnost i slojevitost eshatološkog kao teološkog  jezika i njegova prijevoda unutar kulturno-umjetničke baštine.