Generičke kompetencije:
Nakon odslušanog i položenog kolegija studenti/ice će biti sposobni:
       •     prepoznati i opisati relevantne ideje i koncepte
       •     primijeniti kritičan i samokritičan pristup u argumentaciji
       •     primijeniti etička načela u samostalnom i grupnom rješavanju problema i provođenju istraživanja
       •     razmotriti pojedine aspekte raznolikosti i multikulturalnosti
Predmetu svojstvene kompetencije:
Kolegij razvija sposobnost razumijevanja i stjecanja temeljnih znanja o Velikoj Britaniji kao izvorišnoj kulturi anglofonog svijeta
Kolegij razvija osnovno znanje o današnjim Britanskim studijima 
Sposobnost kritičkog analiziranja pozicije engleskoga jezika i anglofonih kultura u širem socio-kulturnom kontekstu (kolonijalizam/postkolonijalizam/globalizacija)
Kritičko pristupanje različitim povijestima – drugačijim verzija povijesti
Osnovna znanja iz teorija kulture
Osnovno znanje iz anglofonih kultura izrađenima kroz razne kulturne proizvode, od književnosti, filma, kazališta, umjetnosti..
Sposobnost razumijevanja povijesnog razvoja društva koje je stvorilo jedno od najvećih carstava
Sposobnost razumijevanje ekonomskih , političkih, društvenih i kulturnih aspekata britanskog društva i povijesti  u zemljama bivšeg carstva kao i zatečenih starosjedilačkih kultura
Sposobnost kritičkog razumijevanja pozicije engleskog jezika i književnosti u suvremenom svijetu i anglofonim kulturama
Sposobnost razumijevanja različitih segmenata suvremenog Britanskog društva, kulture, multikulturalizma, umjetnosti, ekonomije i države kao parlamentarne monarhije
Sposobnost razumijevanja povijesnih odnosa Velike Britanije i Irske, te Velike Britanije i Sjedinjenih Američkih Država
Sposobnost izlaganja i usmene prezentacije odabrane seminarske teme
Sposobnost kritičkog gledanja filmova s tematikom britanskog svijeta koristeći se znanjima stečenim na kolegiju
 

Na kolegiju se radi na razvijanju jezičnih vještina studenata na jezičnoj razini C1. Sukladno tome, studenti razvijaju govorne vještine potrebne u interaktivnoj komunikaciji te se upoznaju s kulturnim normama govora i ponašanja anglofonih zemalja. Također, studenti se osposobljavaju za opisivanje i izražavanje osobnih stavova prema vizualnim uzorcima te za diskusiju na zadane teme. Studente se potiče da izražavaju svoje mišljenje i razvijaju kritičko razmišljanje. Nadalje, teži se postizanju visokih standarda vještina čitanja i pisanja. Obogaćivanje vokabulara uključuje proučavanje idioma s ciljem napredovanja ka boljoj pisanoj i govornoj komunikaciji. Smještanjem gramatičkih struktura u kompleksnu cjelinu gramatičkog sustava postupno se razvija gramatička kompetencija i studenti dobivaju uvid u funkcioniranje engleskoga jezika. Studenti restrukturiraju svoje znanje rješavanjem težih vježbi i prijevoda. Pojačano se radi na savladavanju osnovnih gramatičkih struktura i njihovoj sistematizaciji i klasifikaciji u jednom općem pregledu. Također,  razvijaju se strategije učenja i osposobljavanje za samostalan rad.

Upoznavanje s osnovnim lingvističkim pojmovima, disciplinama, pravcima, te riješavanje zadataka iz različitih lingvističkih područja.