- Nositelj kolegija: Snježana Mraković
- Izvođač kolegija: Rea Hraski
- Nositelj kolegija: Snježana Mraković
- Izvođač kolegija: Manuel Peruško
This course deals with the basics of English phonetics and phonology.
- Nositelj kolegija: Kristina Cergol
- Izvođač kolegija: Silvija Hanžić Deda
Kratki opis kolegija.
- Nositelj kolegija: Lovorka Zergollern-Miletić
- Izvođač kolegija: Kristina Vujnović
Kratki opis kolegija.
- Nositelj kolegija: Maja Drvodelić
- Izvođač kolegija: Marija Rattinger
Kratki opis kolegija.
- Nositelj kolegija: Zdenko Braičić
- Izvođač kolegija: Danijel Jukopila
Kratki opis kolegija.
- Nositelj kolegija: Višnja Rajić
- Izvođač kolegija: Petra Kuntin
Kratki opis kolegija.
- Nositelj kolegija: Kristina Horvat Blažinović
Obavezan kolegij na 1. godini Učiteljskoga studija
- Nositelj kolegija: Lidija Cvikić
Kratki opis kolegija.
- Nositelj kolegija: Sanja Canjek-Androić
- Izvođač kolegija: Danijel Jukopila
Kratki opis kolegija.
- Nositelj kolegija: Andrea Feldman
- Izvođač kolegija: Marijana Kardum
- Ciljevi predmeta
Razumijevanje i ispravno korištenje osnovnih pojmova/termina pedagogije koji su referentni okvir za sporazumijevanje u učiteljskoj profesiji
Razumijevanje osnovnih pedagoških pravaca te povijesnog razvoja teorijskih koncepata odgoja koji su utjecali na praktični rad u obrazovanju
Razumijevanje osnovnih metodoloških paradigmi koje se ishodište za istraživanje pedagoških fenomena
Sposobnost primjene teorijskih koncepata u analiziranju prakse u školi
- Očekivani ishodi učenja na razini predmeta
Studenti će moći:
- definirati temeljne pedagoške pojmove - odgoj, obrazovanje, izobrazba, naobrazba, socijalizacija, edukacija, neformalno obrazovanje, informalno obrazovanje, itd.
- analizirati i usporediti različite pristupe definiranju temeljnih pojmova
- opisati i objasniti razlike između različitih pravaca znanosti o odgoju
- opisati i objasniti različite metode istraživanja pedagoških fenomena
- razumjeti primjenu obrazovnih teorija u školskoj praksi
- Opis sadržaja predmeta
Uvodno predavanje - upoznavanje sadržaja kolegija, načina rada i vrednovanja, obveze studenata
Temeljni pojmovi - odgoj, obrazovanje, naobrazba, izobrazba, socijalizacija, edukacija, formalno obrazovanje, neformalno obrazovanje, informalno obrazovanje
Koncept znanosti. Pedagogija kao znanost. Podrijetlo (etimologija) naziva. Odnos pedagoške teorije i prakse odgoja.
Predmet pedagogije. Objektivistički i subjektivistički pristup predmetu. Zadaci pedagogije.
Metodološke paradigme - kvantitativna paradigma, kvalitativna paradigma.
Metode istraživanja - empirijske metode, kvalitativne metode.
Značajni pedagozi kroz povijest. Najpoznatiji hrvatski pedagozi.
Odnos pedagogije i drugih znanosti. Sustav pedagogijskih disciplina.
Koncepcija i odrednice cjeloživotnog obrazovanja. Kriza tradicionalne škole i njeni uzroci.
Glavne odrednice cjeloživotnog obrazovanja - obrazovne implikacije gospodarskih promjena, odgojno - obrazovne implikacije socijalnih promjena, odgojno - obrazovne implikacije kulturnih promjena.
Školski sustav.
Razumijevanje i ispravno korištenje osnovnih pojmova/termina pedagogije koji su referentni okvir za sporazumijevanje u učiteljskoj profesiji
Razumijevanje osnovnih pedagoških pravaca te povijesnog razvoja teorijskih koncepata odgoja koji su utjecali na praktični rad u obrazovanju
Razumijevanje osnovnih metodoloških paradigmi koje se ishodište za istraživanje pedagoških fenomena
Sposobnost primjene teorijskih koncepata u analiziranju prakse u školi
- Očekivani ishodi učenja na razini predmeta
Studenti će moći:
- definirati temeljne pedagoške pojmove - odgoj, obrazovanje, izobrazba, naobrazba, socijalizacija, edukacija, neformalno obrazovanje, informalno obrazovanje, itd.
- analizirati i usporediti različite pristupe definiranju temeljnih pojmova
- opisati i objasniti razlike između različitih pravaca znanosti o odgoju
- opisati i objasniti različite metode istraživanja pedagoških fenomena
- razumjeti primjenu obrazovnih teorija u školskoj praksi
- Opis sadržaja predmeta
Uvodno predavanje - upoznavanje sadržaja kolegija, načina rada i vrednovanja, obveze studenata
Temeljni pojmovi - odgoj, obrazovanje, naobrazba, izobrazba, socijalizacija, edukacija, formalno obrazovanje, neformalno obrazovanje, informalno obrazovanje
Koncept znanosti. Pedagogija kao znanost. Podrijetlo (etimologija) naziva. Odnos pedagoške teorije i prakse odgoja.
Predmet pedagogije. Objektivistički i subjektivistički pristup predmetu. Zadaci pedagogije.
Metodološke paradigme - kvantitativna paradigma, kvalitativna paradigma.
Metode istraživanja - empirijske metode, kvalitativne metode.
Značajni pedagozi kroz povijest. Najpoznatiji hrvatski pedagozi.
Odnos pedagogije i drugih znanosti. Sustav pedagogijskih disciplina.
Koncepcija i odrednice cjeloživotnog obrazovanja. Kriza tradicionalne škole i njeni uzroci.
Glavne odrednice cjeloživotnog obrazovanja - obrazovne implikacije gospodarskih promjena, odgojno - obrazovne implikacije socijalnih promjena, odgojno - obrazovne implikacije kulturnih promjena.
Školski sustav.
- Nositelj kolegija: Vlatka Domović
- Nositelj kolegija: Maja Drvodelić
- Izvođač kolegija: Marija Rattinger
Program 903
Fizičko-geografski sadržaji Opće geografije.
Fizičko-geografski sadržaji Opće geografije.
- Nositelj kolegija: Zdenko Braičić
- Izvođač kolegija: Danijel Jukopila
- Nositelj kolegija: Tin Perkov
- Izvođač kolegija: Tin Adlešić
- Izvođač kolegija: Marija Juričić Devčić
Kratki opis kolegija.
- Nositelj kolegija: Tea Pavin Ivanec