- Nositelj kolegija: Vesna Katić
- Nositelj kolegija: Sanja Skočić Mihić
- Nositelj kolegija: Maja Verdonik
- Nositelj kolegija: Morana Drakulić
- Nositelj kolegija: Morana Drakulić
- Nositelj kolegija: Darko Đekić
- Nositelj kolegija: Darko Đekić
- Nositelj kolegija: Sanja Minić
- Izvođač kolegija: Aleksandra Smolić Batelić
- Nositelj kolegija: Sanja Minić
- Nositelj kolegija: Sanja Minić
- Nositelj kolegija: Sanja Minić
- Izvođač kolegija: Darko Đekić
- Nositelj kolegija: Sanja Minić
- Izvođač kolegija: Aleksandra Smolić Batelić
- Nositelj kolegija: Sanja Minić
- Izvođač kolegija: Aleksandra Smolić Batelić
- Nositelj kolegija: Sanja Minić
- Izvođač kolegija: Aleksandra Smolić Batelić
- Nositelj kolegija: Jasminka Mezak
- Izvođač kolegija: Kristina Host
- Izvođač kolegija: Dejan Ljubobratović
PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA... više
- Nositelj kolegija: Sanja Skočić Mihić
- Nositelj kolegija: Lidija Vujičić
- Izvođač kolegija: Akvilina Čamber Tambolaš
- Nositelj kolegija: Lidija Vujičić
- Izvođač kolegija: Daniela Car Mohač
- Izvođač kolegija: Akvilina Čamber Tambolaš
- Nositelj kolegija: Lidija Vujičić
- Izvođač kolegija: Akvilina Čamber Tambolaš
- Nositelj kolegija: Vesna Katić
- Nositelj kolegija: Vesna Katić
- Nositelj kolegija: Vilko Petrić
- Izvođač kolegija: Sanja Ljubičić
- Nositelj kolegija: Sanja Ljubičić
- Nositelj kolegija: Sanja Ljubičić
- Nositelj kolegija: Sanja Ljubičić
PREDUVJET UPISA PREDMETA
Studentice i studenti trebaju imati položene prethodne Kineziološke kulture.
OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA
Atletika- hodanja, trčanja, skakanja, bacanja
Sportska gimnastika- akrobatika, elementi na tlu i ravnotežni položaji
Sportovi s loptom- kotrljanja, hvatanja i dodavanja, gađanja, vođenja (nogomet, rukomet, košarka, odbojka)
PRISRUP UČENJU I POUČAVANJU U PREDMETU
Poučavanje će se temeljiti na davanju temeljnih informacija o planiranim programskim sadržajima i smjernica. Od studentica i studenata se očekuje da proučavanjem, istraživanjem te na vlastitim iskustvima provjeravaju dobivene informacije i utvrđuju svoje znanje. Nadalje, očekuje se njihov angažman, kritičko razmišljanje i diskusija o svim programskim sadržajima.
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE
Nastava će se provoditi putem praktičnih predavanja (vježbi), a ponajviše će se temeljiti na metodama demonstracije, učenja i vježbanja. Na uvodnom satu studentice i studenti će biti upoznati sa ciljevima, metodama i ishodima, sadržajem predmeta i načinima izvođenja nastave. Realizaciju sadržaja izvodit će nositeljica predmeta kako bi se studentice i studenti upoznali sa širokom bazom elemenata iz područja individualnih i ekipnih sportova.
PRAĆENJE
Studentice i studenti se kontinuirano prate tijekom cijeloga semestra prema prethodno navedenim sastavnicama. Sastavnice (kriterij) vrednovanja biti će izneseni na uvodnom satu kako bi se mogli kvalitetno pripremiti za provedbu istog.
STUDENTSKA POVRATNA INFORMACIJA I EVALUACIJA KOLEGIJA
Povratna informacija i evaluacija kolegija od strane studentica i studenata izvršiti će se anonimnim anketnim upitnikom.
POHAĐANJE NASTAVE
Studentice i studenti su obvezni prisustvovati na minimalno 70 % nastave od ukupnog fonda sati. U slučaju izostanka dužni su nadoknaditi propušteno informirajući se s kolegicama i kolegama iz grupe ili na konzultacijama s nositeljicom predmeta. Pritom je potrebno odraditi - ispuniti sve zadane radne zadatke. Tijekom nastave nisu dopušteni izlasci, odnosno privremeno napuštanje nastave, remećenje nastave u bilo kojem obliku ni korištenje mobitela.
AKADEMSKA ČESTITOST
Akademska čestitost regulirana je sveučilišnim dokumentima:
- Etički kodeks sveučilišta u Rijeci
- Etički kodeks za studente sveučilišta u Rijeci
- Dokumenti su dostupni na mrežnim stranicama: www.uniri.hr (pod: Propisi i dokumenti)
KONTAKT
- e-mail adrese: sanja.ljubicic@uniri.hr
- Na konzultacijama: utorkom od 12:00 do 13:00 ili prema dogovoru
INFORMIRANJE O PREDMETU
Predmet Kineziološka kultura IV sadrži 1 ECTS. U okviru ovog predmeta studentice i studenti će u obliku praktičnih vježbi provoditi kineziološke sadržaje prilagođene djeci rane i predškolske dobi. U slučaju spriječenosti nastavnice za dolazak na nastavu, konzultacije i sl., studentice i studenti će biti pravovremeno obaviješteni putem zajedničke e-mail adrese i Merlina.
Procentualna podjela stijecanja ECTS bodova:
vježbe 100%
- Nositelj kolegija: Sanja Ljubičić
- Nositelj kolegija: Vilko Petrić
- Izvođač kolegija: Sanja Ljubičić
- Nositelj kolegija: Vilko Petrić
- Izvođač kolegija: Sanja Ljubičić
- Nositelj kolegija: Vesna Katić
- Nositelj kolegija: Marinko Lazzarich
- Izvođač kolegija: Corinna Jerkin
- Izvođač kolegija: Corinna Jerkin
- Nositelj kolegija: Marinko Lazzarich
PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Razvijanje općih osobnih kompetencija i stručnih kompetencija vezanih za vizualno-likovno... više
- Nositelj kolegija: Zlata Tomljenović
- Nositelj kolegija: Zlata Tomljenović
- Nositelj kolegija: Anita Rončević
- Nositelj kolegija: Anita Rončević
- Nositelj kolegija: Anita Rončević
- Nositelj kolegija: Anita Rončević
- Nositelj kolegija: Zlata Tomljenović
- Nositelj kolegija: Zlata Tomljenović
- Nositelj kolegija: Maja Verdonik
- Nositelj kolegija: Sanja Vranić
- Nositelj kolegija: Renata Čepić
- Nositelj kolegija: Jasna Arrigoni
- Nositelj kolegija: Vesna Katić
- Nositelj kolegija: Renata Čepić
- Nositelj kolegija: Vesna Katić
- Nositelj kolegija: Renata Čepić
- Nositelj kolegija: Dunja Anđić
PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Nakon odslušanog kolegija studenti će: - imati samostalne istraživačke sposobnosti, sklonosti prema timskom radu, primjeniti strategije/oblike suradničkog učenja i timskog rada. - posjedovati sposobnosti refleksivnog praktičara u teorijskom osmišljavanju i odgojno-obrazovnoj primjeni sadržaja koncepta održivog razvoja i odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u predškolskim ustanovama.imati samostalne istraživačke sposobnosti, sklonosti prema timskom radu, primjeniti strategije/oblike suradničkog učenja i timskog rada. - analizirati i promišljati aktualne suvremene, globalne, društveno-pedagoške teme i problematike koncepta održivog razvoja u povezanosti s razvojem osobnih vrijednosti, stavova i prihvaćanja odgovornosti prema vlastitom i sveopće ljudskom cjeloživotnom učenju o održivom razvoju - opisati, objasniti, definirati i argumentirano raspravljati o održivom razvoju i ulozi odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u društvu/predškolskim ustanovama - primijeniti temeljne psihološko-pedagoške i integrirano-metodičke spoznaje o implementaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u rad predškolskih ustanova - planirati, pripremati i realizirati sadržajnu i metodičku stranu procesa rada u predškolskim ustanovama s preciziranim ciljevima i očekivanim ishodima učenja utemeljenima na pedagogiji održivog razvoja - djelotvorno konstruirati odgojno-obrazovni kontekst, aktivnosti, projekte i ostale oblike rada po pitanjima odgoja i obrazovanja za održivi razvoj kao integralnog dijela predškolskog kurikuluma i odgojno-obrazovne prakse u vrtićima - samostalno i kritičko promišljati o nužnosti cjeloživotnog učenja, prihvaćanja i suočavanja s problematikom održivog razvoja kao neizostavnim dijelom vlastite i cjelokupne budućnosti globalnog svijeta OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA 1. Razvoj čovjekove misli o okolišu 2. Paradigmatski aspekti odgoja i obrazovanje za okoliš/održivi razvoj 3. Održivi razvoj: modeli, dimenzije, problemi i perspektive 4. Vrijednosti u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj 5. Polazišta i pristupi odgoju i obrazovanju za održiv razvoj kao konceptu 6. Od koncepta održivog razvoja do odgoja i obrazovanja u UN desetljeću za održivi razvoj 7. Cjeloživotno učenje i odgoj i obrazovanje za održivi razvoj 8. Strategija cjeloživotnog učenja u odgoju u obrazovanju za održivi razvoj 9. Od odgoja i obrazovanja za okoliš do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u vrtiću 10. Teorijsko-praktični okvir pedagogije održivog razvoja u predškolskim ustanovama 11. Igra kao jedan od preduvjeta za razvoj osjetljivosti i implementacije odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u predškolskim ustanovama 12. Elementi vrtićkog kurikuluma u razvoju osjetljivosti djece za održivi razvoj 13. Organizacije u vrtiću: uloge, problemi i perspektive u procesu cjeloživotnog učenja za održivi razvoj 14. Modeli kompetencija odgajatelja za odgoj i obrazovanje za održivi razvoj: razvijanje kritičkih i analitičkih kompetencija te profesionalne dimenzije rada odgajatelja
- Nositelj kolegija: Dunja Anđić
- Nositelj kolegija: Lidija Vujičić
- Izvođač kolegija: Akvilina Čamber Tambolaš
- Nositelj kolegija: Sanja Minić
- Nositelj kolegija: Jasminka Mezak
- Nositelj kolegija: Vesna Katić
- Nositelj kolegija: Vesna Katić
- Nositelj kolegija: Željko Boneta
- Nositelj kolegija: Željko Boneta
- Nositelj kolegija: Željka Ivković Hodžić
- Nositelj kolegija: Željka Ivković Hodžić
- Nositelj kolegija: Sanja Minić
- Nositelj kolegija: Sanja Skočić Mihić