Osvijestiti procese u nastavi, njihovu međusobnu povezanost i uvjetovanost polazeći od iskustvenog doživljavanja konkretnih situacija tijekom nastave Prirode i Biologije.

E-kolegij se razvija u sklopu projekta "Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom okruženju" (IP-CORONA-2020-12-3798) kojeg je financirala Hrvatska zaklada za znanost.     

Studenti će moći osmisliti nastavu Prirode uz integraciju znanja prirodoslovlja u području biologije, fizike i kemije te poticanje znatiželje i zanimanja za znanost i istraživanje prirode. Bit će sposobni primijeniti odgovarajuće nastavne metode, strategije i tehnike učenja pri poučavanju biologije, fizike i kemije u nastavi Prirode, koje će potaknuti izgradnju i umreževanje temeljnih prirodoslovnih koncepata uz iskustveno učenje, učenje otkrivanjem i istraživačko učenje. 

E-kolegij se razvija u sklopu projekta "Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom okruženju" (IP-CORONA-2020-12-3798) kojeg je financirala Hrvatska zaklada za znanost.

Kolegij Održivi razvoj u nastavi prirodoslovlja osposobljava studente da objasne razloge i potrebu provedbe obrazovanja za održivi razvoj, analiziraju sadržaje, oblike i metode poučavanja u obrazovanju za održivi razvoj, primjenjuju protokole za mjerenja u okolišu prema Programu GLOBE, vrednuju primjere nastavne izvedbe i školskih kurikuluma primjenom Kriterija kvalitete za škole u obrazovanju za održivi razvoj, primijene tehnike interaktivnog poučavanja u simulaciji nastavnog sata s temom održivog razvoja. 

E-kolegij se razvija u sklopu projekta "Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom okruženju" (IP-CORONA-2020-12-3798) kojeg je financirala Hrvatska zaklada za znanost.