Svrha kolegija:

  • pružanje uvida u mogućnosti primjene teorijskih i empirijskih spoznaja o individualnom razvoju, učenju, motivaciji i poučavanju u školskom i obrazovnom kontekstu
  • upoznavanje s različitim teorijskim objašnjenjima procesa učenja i motivacije te faktorima koji utječu na njih
  • upoznavanje s poželjnim karakteristikama nastavnika te načinima na koje je moguće stvoriti pozitivnu okolinu za učenje i poučavanje
  • upoznavanje s područjem rada psihologa u školi
  • poticanje razvoja specifičnih vještina (kao što su vještine kritičkog i kreativnog mišljenja te vještine motiviranja) potrebnih za rad u području obrazovanja djece i odraslih


Ciljevi kolegija su: (1) predstaviti pojavne oblike i uzročne mehanizme društvenog ponašanja; (2) rasvijetliti ulogu interpersonalne i masovne komunikacije u formiranju kolektivnih vjerovanja kao preduvjeta kolektivnog odlučivanja i kolektivnog djelovanja; (3) ispitati uzročne mehanizme i posljedice političkih (svjetonazorskih) podjela u društvu; i (4) na temelju ponuđenih tekstova i rasprave na nastavi potaknuti studente na samostalno istraživanje i tumačenje uloge komunikacije u suvremenom umreženom društvu.