Kolegij se sastoji od 2 dijela:

1) Sustavi političkih ideja (liberalizam, konzervativizam, demokršćanstvo, socijaldemokracija)

2) Javne politike, njihov sadržaj, značaj, sastavni elementi i proces izrade i evaluacije

Kolegij stavlja naglasak na načine kako se apstraktne ideje i vrijednosti u osnovi političkih ideologija prenose i implementiraju u konkretne javne politike u području gospodarstva, obrazovanja, zdravstva i socijalne skrbi. 

Kolegij je osmišljen kako bi pružio uvod u etiku rada s mladima, obrađujući sadržaj u tri cjeline:

Temeljne (zapadne) moralne teorije (deontologija, utilitarizam, etika vrlina) i njihova primjena u opravdanju praksi i javnih politika vezanih uz rad s mladima. Analizirat će se glavni primjeri moralnog opravdanja na temelju ovih teorija, te ukazati na probleme i nedostatke karakteristične za svaku teoriju, kao i na probleme teorijom-vođenih pristupa moralnim pitanjima u radu s mladima.

Međunarodni i domaći moralni kodeksi rada s mladima, uključujući i značenje i doseg nekih od temeljnih vrijednosti rada s mladima (jednakost, participacija i inkluzija, autonomija).

Uloga osoba koje rade s mladima u moralnom odgoju i obrazovanju mladih, promicanju demokratskih vrijednosti i aktivnog građanstva, uz pregled osnovnih metoda i analizu i evaluaciju nekoliko studija slučaja.

Kolegij se sastoji od dva teorijska i jednog praktičnog modula.

Svaki modul podrazumijeva 3 susreta / predavanja ili radionice u trajanju od 3 školska sata (ukupno 9 sati nastave po modulu). Nakon svakog modula je predviđena periodična provjera znanja (kolokvij ili ispit).

Sadržaj modula mijenja se svake akademske godine i kreiraju ga i glasanjem potvrđuju studenti. Ovogodišnji sadržaj:

1. TEORIJSKI MODUL: Demokracija, politička pismenost i informiranost o programima političkih stranaka, mediji i lažne vijesti

2. TEORIJSKI MODUL: Demokracija i socijalna epistemologija: Odaje jeke, epistemički mjehuri, propaganda i manipulacija, politička polarizacija i ekstremizam

PRAKTIČNI MODUL: Sadržaj će biti definiran naknadno (podcast, istraživački poster, terensko istraživanje, publikacija (slikovnica ili bilten), analiza diskursa, fact-checking radionica, izrada kratkog dokumentarnog filma, razvoj mini-kampanje informativnog karaktera za društvene mreže...)