Ovaj kolegij nastavlja s akademskim pismom s posebnim fokusom na pisanje raznih vrsta tekstova u psihologiji. U ovom semestru studenti uče kako pravilno citirati vanjske izvore na engleskom jeziku sukladno najnovijem izdavačkom priručniku Američkog psihološkog udruženja (APA, 7. izdanje). Studenti će analizirati znanstvene članke iz psihologije iz perspektive korištenja vanjskih izvora, posebice u segmentu citiranja unutar teksta, slaganja popisa bibliografskih jedinica, te pravilnog parafraziranja. Osim toga, kolegij obrađuje uporabu pasiva i neupravnog govora u akademskom pismu. Teme za diskusiju i pisanje obuhvaćaju: mišljenje, dječji razvoj i usvajanje jezika, mentalne poremećaje i česte predrasude o mentalnim poremećajima. Konačno, kolegij također priprema studente za održavanje izlaganja s temom iz psihologije na engleskom jeziku u akademskom okruženju.

Ovaj kolegij predstavlja uvod u engleski jezik za studij psihologije i cilj mu je omogućiti studentima postizanje visoke razine u pisanju i govorenju na engleskom jeziku u kontekstu psihologije. Kolegij pokriva sljedeće teme: uvod u psihologiju kao društvenu znanost, grane psihologije, psihologija u praksi, uporaba računala u psihologiji, pristupi proučavanju snova, teorije ličnosti. Osim toga, kolegij se bavi i razlikama između općeg engleskog jezika i stručnog engleskog u psihologiji, najčešćim glagolskim vremenima u akademskom pismu, važnosti odnosnih i pogodbenih rečenica u akademskom pismu, pisanjem strukturiranih akademskih odlomaka, pisanjem procesnih akademskih odlomaka, strukturiranjem i pisanjem akademskih eseja te učinkovitim prezentiranjem u akademskom okruženju. Analiza jezičnih struktura provodi se na autentičnim recentnim znanstvenim člancima iz psihologijskih časopisa na engleskom jeziku, a u sklopu završnih izlaganja studenti će predstaviti analizirane znanstvene radove.