Dobrodošli na kolegij Poduzetništvo u turizmu

Nakon položenog ispita studenti će savladati  temeljne karakteristike suvremenog turizma. Razviti će sposobnosti u raspoznavanju i definiranju elemenata koji čine turizam kao sustav. Shvatiti će uloge turizma u gospodarskom sustavu te njegove razvojne prednosti i nedostatke. Studenti će savladati temeljne poslovne procese u poslovanju hotela, putničkih agencija, prijevozničkih i trgovinskih poduzeća, pojasniti ulogu turističkih zajednica i ostalih organizacija i udruženja na području turizma.

Ciljevi kolegija:

Nakon odslušanog i položenog kolegija studenti će savladati obilježja turističke ponude i potražnje, obavljati poslove  u suvremenom turističkom poslovnom okruženju, prepoznati izazove i trendove turističkog tržišta, razvijati održivi turizam.

Ishodi učenja kolegija:

1.        1.Upravljati ponašanjem i obilježjima turističke ponude i potražnje

2.        2.Procijeniti  prioritet obavljanja poslova  u suvremenom turističkom poslovnom okruženju  prema dinamici i važnosti poslovnih procesa

3.        3.Valorizirati  izazove i trendove turističkog tržišta

4.       4.  Kritički argumentirati  važnost održivog razvoja turizma

5.Kreirati turističku ponudu

Literatura:

Obavezna literatura:

1.        Čavlek, N., Bartoluci, M., Prebežac, D., Kesar, O. i sur. (2011). Turizam-ekonomske osnove i organizacijski sustav. Zagreb: Školska knjiga

Ružić, P., Amidžić, D. (2021). Ekonomika turizma i održivi razvoj. Zaprešić: Veleučilište Baltazar

Dopunska literatura:

1.        Marušić, M., Prebežac, D., Mikulić, J. (2019). Istraživanje turističkih tržišta. Zagreb: Ekonomski fakultet - Zagreb.

Wearing, S. L., Schweinsberg, J., Tower, J. (2019). Marketing Nationatial parks for Sustainable Tourism, SAD 

NOSITELJICA KOLEGIJA

Marija Baburić Vranešić, univ.spec.oec.v.pred.

IZVODITELJICA KOLEGIJA

Marija Baburić Vranešić, univ.spec.oec.v.pred.

Kontakt (kabinet 15 mbaburic@velegs-nikolatesla.hr)

KONZULTACIJE:

Utorak 14:30-15:30

Četvrtak 11:00-12:00