Cilj kolegija
Upoznavanje studenata s kvantitativnim metodama korištenih pri donošenju poslovnih odluka te pri analizi
algoritama

Ishodi učenja
1. Usvojiti elemente linearnog programiranja, postavljanje problema
2. Korištenje linearnog programiranja u raznim problemima
3. usvojiti elemente ciljnog i cjelobrojnog programiranja
4. usvojiti elemente algoritma na mrežama
5. usvojiti elemente nelinearne optimizacije
Sadržaj kolegija

1. Modeliranje
2. Osnove linearnog programiranja
3. Metode rješavanja -­ grafičko rješavanje,
4. Simplex metoda
5. Dualni program pridružen danom linearnom programu
6. Analiza osjetljivosti
7. Primjene: transportni problem
8. Problem pridruživanja
9. Primjene u financijama, marketingu, analizi efikasnosti korištenjem računalnih programa
10. Ciljno programiranje
11. Cjelobrojno programiranje i primjene
12. Višekriterijsko odlučivanje
13. Algoritmi na mrežama
14. Nelinearna optimizacija funkcije jedne i više varijabli

Vrsta kolegija: Obvezan Razina kolegija: Diplomski Semestar: Zimski Godina studija: I. Mjesto izvođenja: Pula Jezik izvođenja: hrvatski Broj ECTS bodova: 6

Broj sati u semestru: 30P- 0V- 30S (9P- 0V- 6S- 45A online) Preduvjeti za upis i/ili za svladavanje: /: Nema Korelativnost: Psihologija učenja i poučavanja, Opća psihologija

 Cilj kolegija Pružiti studentu informacije o odgojno-obrazovnoj integraciji/inkluziji djece i mladih s teškoćama u razvoju i odraslih osoba s invaliditetom, i ostalim različitostima, u edukacijski proces s posebnim naglaskom na prilagodbama te integraciji digitalnih tehnologija u tom procesu s ciljem inoviranja inkluzivnog obrazovanja na svim obrazovnim razina i u svim kontekstima.

Ishodi učenja 1. Opisati kompetencije nastavnika za planiranje i realizaciju inkluzivnih odgojnih programa 2. Identificirati utjecaj teškoća u razvoju i invaliditeta na sposobnosti učenja 3. Pravilno primijeniti usvojene postupke u radu u edukacijskom procesu 4. Analizirati osobitosti u učenju i potencijale djece s teškoćama u razvoju i odraslih osoba s invaliditetom 5. Procijeniti i izabrati odgovarajuća didaktička sredstva i pomagala

Sadržaj kolegija :

1. Odgojno-obrazovna integracija/inkluzija: Terminologija, razvoj ideje, modeli, zakonska regulativa 2. Kompetencije nastavnika za planiranje i realizaciju inkluzivnih odgojno-obrazovnih programa 3. Definicija i klasifikacija različitih teškoća, poremećaja i bolesti. 4. Utjecaj različitih teškoća, poremećaja i bolesti na sposobnosti učenja 5. Postupci u radu u edukacijskom procesu 6. Potencijali djece i mladih s teškoćama u razvoju i odraslih osoba s invaliditetom 7. Didaktička sredstva i pomagala u edukacijskom procesu

Teorija formalnih jezika (Chomskyjeva hijerarhija). Praktična izrada leksičkog, sintaksnog odnosno semantičkog analizatora za zadani formalni jezik.