Kolegij osposobljava studente za primjenu temeljnih znanja iz računovodstva te za prilagođavanje računovodstvenog informacijskog sustava potrebama korisnika. Nakon položenog kolegija studenti će biti osposobljeni za vođenje osnovnih računovodstvenih evidencija te za sastavljanje financijskih izvještaja korištenjem suvremenih softverskih rješenja.

Cilj kolegija
Upoznavanje studenata s kvantitativnim metodama korištenih pri donošenju poslovnih odluka te pri analizi
algoritama

Ishodi učenja
1. Usvojiti elemente linearnog programiranja, postavljanje problema
2. Korištenje linearnog programiranja u raznim problemima
3. usvojiti elemente ciljnog i cjelobrojnog programiranja
4. usvojiti elemente algoritma na mrežama
5. usvojiti elemente nelinearne optimizacije
Sadržaj kolegija

1. Modeliranje
2. Osnove linearnog programiranja
3. Metode rješavanja -­ grafičko rješavanje,
4. Simplex metoda
5. Dualni program pridružen danom linearnom programu
6. Analiza osjetljivosti
7. Primjene: transportni problem
8. Problem pridruživanja
9. Primjene u financijama, marketingu, analizi efikasnosti korištenjem računalnih programa
10. Ciljno programiranje
11. Cjelobrojno programiranje i primjene
12. Višekriterijsko odlučivanje
13. Algoritmi na mrežama
14. Nelinearna optimizacija funkcije jedne i više varijabli

Vrsta kolegija: Obvezan Razina kolegija: Diplomski Semestar: Zimski Godina studija: I. Mjesto izvođenja: Pula Jezik izvođenja: hrvatski Broj ECTS bodova: 6

Broj sati u semestru: 30P- 0V- 30S (9P- 0V- 6S- 45A online) Preduvjeti za upis i/ili za svladavanje: /: Nema Korelativnost: Psihologija učenja i poučavanja, Opća psihologija

 Cilj kolegija Pružiti studentu informacije o odgojno-obrazovnoj integraciji/inkluziji djece i mladih s teškoćama u razvoju i odraslih osoba s invaliditetom, i ostalim različitostima, u edukacijski proces s posebnim naglaskom na prilagodbama te integraciji digitalnih tehnologija u tom procesu s ciljem inoviranja inkluzivnog obrazovanja na svim obrazovnim razina i u svim kontekstima.

Ishodi učenja 1. Opisati kompetencije nastavnika za planiranje i realizaciju inkluzivnih odgojnih programa 2. Identificirati utjecaj teškoća u razvoju i invaliditeta na sposobnosti učenja 3. Pravilno primijeniti usvojene postupke u radu u edukacijskom procesu 4. Analizirati osobitosti u učenju i potencijale djece s teškoćama u razvoju i odraslih osoba s invaliditetom 5. Procijeniti i izabrati odgovarajuća didaktička sredstva i pomagala

Sadržaj kolegija :

1. Odgojno-obrazovna integracija/inkluzija: Terminologija, razvoj ideje, modeli, zakonska regulativa 2. Kompetencije nastavnika za planiranje i realizaciju inkluzivnih odgojno-obrazovnih programa 3. Definicija i klasifikacija različitih teškoća, poremećaja i bolesti. 4. Utjecaj različitih teškoća, poremećaja i bolesti na sposobnosti učenja 5. Postupci u radu u edukacijskom procesu 6. Potencijali djece i mladih s teškoćama u razvoju i odraslih osoba s invaliditetom 7. Didaktička sredstva i pomagala u edukacijskom procesu

Teorija formalnih jezika (Chomskyjeva hijerarhija). Praktična izrada leksičkog, sintaksnog odnosno semantičkog analizatora za zadani formalni jezik.