Ciljevi predmeta Razviti kompetencije za provedbu biografskih tehnika rada s mladima u izvanobiteljskoj skrbi. Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10... više

Ciljevi predmeta Cilj kolegija je naučiti studenta anatomske i neurofiziološke osnove živčanog i lokomotornog sustav. Očekivani ishodi učenja na razini predmeta... više

SILABUS Kolegij: GLUHOSLJEPOĆA Studij: preddiplomski - Logopedija; Rehabilitacija Semestar: zimski Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Ljubica Pribanić Suradni... više

Ciljevi predmeta Razviti kompetencije za planiranje, vođenje i vrednovanje rada s grupama djece, mladih i odraslih u riziku. Očekivani ishodi učenja na razini p... više

Cilj je ovog kolegija upoznati studente, teorijski i praktično, sa znakovnim jezikom i drugim oblicima manualne komunikacije osoba s oštećenjem sluha. Sadržaj... više

Ciljevi predmeta Temeljni cilj kolegija je razvijanje zvanja, vještina i profesionalnih vrijednosti za procjenu, planiranje i vođenje individualnog tretmanskog ... više

Ciljevi predmeta Upoznati studente s teorijskim aspektima informatičke tehnologije (IT) te stručnom terminologijom u cilju kvalitetnijeg savladavanja praktičnog... više

Ciljevi predmeta Cilj kolegija je osposobiti studenta za razumijevanje procesa i značajki interpersonalne komunikacije. Studijem literature i raspravom te iskus... više

Ciljevi predmeta upoznavanje studenata s teorijskim okvirom i praktičnim mogućnostima primjene procesa kreativnosti, kao i umjetničkih medija u edukaciji, rehab... više

Ciljevi predmeta Razvijanje kompetencija vezanih uz temeljna znanja o maloljetničkoj delinkvenciji: teorijama koje objašnjavaju pojavu i razvoj delinkventnog po... više

Kolegij se usmjerava na razumijevanje neuroloških i razvojnih stanja koja značajno utječu na motorički razvoj djece. Poseban naglasak stavlja se na cerebralnu paralizu kao najčešći uzrok motoričke invalidnosti u dječjoj dobi te na razvojni poremećaj koordinacije (DCD), koji se očituje teškoćama u izvođenju svakodnevnih motoričkih aktivnosti unatoč urednom intelektualnom i senzoričkom razvoju. Studenti kroz kolegij stječu znanja o etiologiji, kliničkoj slici, dijagnostičkim kriterijima i klasifikacijskim sustavima, kao i o suvremenim pristupima procjeni i intervenciji. 

Ciljevi predmeta Opći cilj kolegija je razumijevanje biološke podloge složenih mentalnih funkcija u čovjeka, kao i praktično prepoznavanje principa morfološke ... više

SILABUS Kolegij: Neverbalna komunikacija Studijski program: preddiplomski - Logopedija / III. (zimski) semestar Nositelj kolegija: prof. dr. sc. Ljubica Priban... više

Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) Konstruirati formalne i neformalne postupke procjene i samoprocjene zadovoljavanja potreba poj... više

Ciljevi predmeta: Razvijanje suvremenih kompetencija o bihevioralnim ovisnostima, njihovim klasifikacijama, etiologiji, fenomenološkim obilježjima, prevenciji i... više

Cilj kolegija je naučiti studenta obilježja tipičnog razvoja komunikacije i podučiti ga o složenosti međuodnosa različitih sposobnosti i ponašanja tijekom razvoja, te ga osposobiti da prepozna odstupanja u komunikacijskom razvoju predškolskog djeteta.

Ciljevi predmeta Cilj predmeta je omogućiti studentima stjecanje i vježbanje određene razine vještine aikida u svrhu vlastitog rasta i razvoja Očekivani ishodi... više

Ciljevi predmeta Cilj predmeta je omogućiti studentima stjecanje i vježbanje određene razine vještine aikida u svrhu vlastitog rasta i razvoja. Očekivani ishodi... više

Ciljevi predmeta Cilj predmeta je omogućiti studentima stjecanje i vježbanje određene razine vještine aikida u svrhu vlastitog rasta i razvoja. Očekivani ishodi... više

Ciljevi predmeta Cilj kolegija je upoznavanje studenata s osnovama humane genetike razvojem ove znanstvene discipline, strukturom i funkcioniranjem genoma čo... više

Ciljevi predmeta Cilj kolegija je upoznavanje studenata s osnovama humane genetike - razvojem ove znanstvene discipline, strukturom i funkcioniranjem genoma č... više

Ciljevi predmeta Razvijanje temeljnih kompetencija o socijalnoj pedagogiji kao znanstvenoj i stručnoj disciplini. Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-... više

Nositeljica kolegija: izv.prof.dr.sc. Martina Lotar Rihtarić

Status kolegija: obavezni kolegij

Oblici nastave:

  • predavanja (2 sata tjedno)
  • seminari (1 sat tjedno) – analiza istraživanja iz područja penološke psihologije i srodnih područja te prijedlog primjene rezultata istraživanja u praksi

ECTS bodovi: 3

Ishodi:

Nakon odslušanog kolegija student/ica će moći:

  • analizirati doživljaj stresa pomoću različitih teorija i modela stresa
  • navesti uzroke adaptacijskih poteškoća zatvorenika
  • predložiti načine nošenja sa stresom i prevencije sagorijevanja osoblja u penalnim ustanovama
  • navesti efekte pozitivne psihosocijalne klime u kaznionici
  • prepoznati uzroke nasilja u kaznionici
  • razlikovati modele za objašnjenje nasilja u kaznionici

Ciljevi predmeta: Predmet daje osnovna teorijska znanja o čitanju kao jezičnoj djelatnosti i o pismu u odnosu na osobitosti koje ovaj sustav veže uz jezik. U... više

Ciljevi predmeta Predmet daje osnovna teorijska znanja o poremećajima glasa različite etiologije te praktična znanja o prevenciji poremećaja glasa. Očekivani is... više

Cilj predmeta je omogućiti studentima stjecanje i vježbanje akademskih vještina neophodnih za samostalno, odgovorno i uspješno studiranje. Očekivani ishodi uče... više

Cilj kolegija je osposobiti studenta za razumijevanje i primjenu jednostavnih i složenijih statističkih metoda u SPSS programu Ishodi učenja na razini predmeta... više

Ciljevi predmeta Poučiti studente o najčešćim organskim uzorcima oštećenja vida i njihovoj povezanosti s funkcionalnim oštećenjem vida. Osposobiti studente za k... više

Ciljevi predmeta Cilj kolegija je osposobiti studenta za razumijevanje temeljnih psihičkih procesa i razvojnih promjena, te poremećaja u kognitivnoj i sociokog... više

Ciljevi predmeta Usvajanja spoznaja o međupovezanosti psihofizioloških, psihoemocionalnih i psihosocijalnih parametara u uvjetima kliničke procjene, te u uvjeti... više

Kolegij se usmjerava na razumijevanje procesa ranog razvoja i ranjivosti središnjeg živčanog sustava u perinatalnom i ranom postnatalnom razdoblju. Polazi se od koncepta neuroplastičnosti  te njezinih granica i potencijalnih rizika. Analiziraju se ključni procesi maturacije središnjeg živčanog sustava, uključujući sinaptogenezu i mijelinizaciju, kao i fenomen osjetljivih perioda. Poseban naglasak stavlja se na prediktore i moderatore neurorazvojnog ishoda kod perinatalnih lezija, uključujući hipotezu rane ranjivosti i rane plastičnosti, s prikazom različite vulnerabilnosti neuroloških sustava ovisno o vremenu nastanka lezije. Kolegij također obrađuje čimbenike i simptome neurorizika. Proučava se razvoj neuroloških funkcija tijekom dojenačke dobi kroz motorički, senzorni (vid, sluh), ponašajni, kognitivni i komunikacijski razvoj. U praktičnom dijelu kolegija studenti se upoznaju s instrumentima za probir psihomotoričkog razvoja.

Na ovom je kolegiju ocjenu dobivate prikupljanjem bodova. Bodove možete prikupiti na dva načina. Prvi uključuje polaganje kolokvija, a drugi izlazak na ispit. D... više

Ciljevi predmeta Upoznati studente s temeljnim pojmovima i metodama u jezikoslovlju Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave Sadržaj predmeta sl... više

Ciljevi predmeta Studenti će steći znanja o zadacima i sadržajima pojedinih odgojnih područja, te razvijati vještine za njihovu primjenu u nastavi, komunikacij... više

Ciljevi predmeta Ciljevi kolegija: upoznati studente s teorijskim osnovama prevencije problema u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih Očekivani ishodi ... više

Ciljevi predmeta Stjecanje temeljnih znanja o razvoju područja istraživanja teškoća učenja, uzroka specifičnih karakteristika, mogućih rizika za razvoj teškoća... više

Ciljevi predmeta Steći iskustvo komunkacjie u vršnjačkoj grupi te započeti proces učenja komunikacijskih vještina za osobni i profesionalni razvoj Očekivani ish... više

Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave LEGENDA: P predavanja S seminari IU ishod učenja Modeli pristupa invaliditetu (P 4, IU 4, IU 5, IU 6) Z... više

Ciljevi predmeta Usvajanje spoznaja o različitim metodama u okviru komplementarnih suportivnih terapija u području edukacije i rehabilitacije. Očekivani ishod... više

Ciljevi predmeta Razvijanje kompetencija u odnosu na: razumijevanje svrhe kriminologije i kriminalnog ponašanja, poredbu kriminoloških pristupa škola i njihovih... više

Ciljevi predmeta Ovim predmetom želi se dati okvir područja djelovanja i rada logopeda. Uz povijesni pregled razvoja logopedije kao struke i znanstvene grane, ... više

Ciljevi predmeta Cilj kolegija je osposobiti studenta za razumijevanje temeljnih psihičkih procesa i razvojnih promjena u kognitivnoj i sociokognitivnoj, emocio... više

Ciljevi predmeta Stjecanje temeljnih kompetencija s naglaskom na vještinama i vrijednostima važnim za vlastiti profesionalni razvoj. Očekivani ishodi učenja na... više

Ciljevi predmeta Stjecanje temeljnih kompetencija s naglaskom na vještinama i vrijednostima važnim za vlastiti profesionalni razvoj. Očekivani ishodi učenja na... više

Ciljevi predmeta Stjecanje temeljnih kompetencija s naglaskom na vještinama i vrijednostima važnim za vlastiti profesionalni razvoj. Očekivani ishodi učenja na... više

Ciljevi predmeta Stjecanje temeljnih kompetencija s naglaskom na vještinama i vrijednostima važnim za vlastiti profesionalni razvoj Očekivani ishodi učenja na r... više