Cilj kolegija je proširiti znanja studenata o principima i poslovanju u bankarskom sektoru. Poseban naglasak stavlja se na razumijevanje poslovnog modela banaka, njihove uspješnosti, upravljanja rizicima te utjecaja makroekonomskog, regulatornog i konkurentskog okruženja na strategiju i rezultate poslovanja. Studenti će također upoznati načine na koje vanjski dionici mjere i ocjenjuju ove elemente.


Kroz kolegij će se razvijati analitičke sposobnosti studenata u području identifikacije i procjene bankarskog poslovanja iz različitih perspektiva, čime se potiče kritičko razmišljanje i primjena stečenih znanja u praksi.

Kolegij Menadžerska ekonomija uvodi studente u primjenu mikroekonomskih koncepata u poslovnom odlučivanju. Naglasak je na razumijevanju tržišne dinamike, ponašanja potrošača, troškova proizvodnje i različitih oblika tržišne strukture. Studenti uče kako analizirati potražnju i konkurenciju te kako koristiti ekonomske modele za donošenje optimalnih odluka u praksi. Poseban fokus stavlja se na određivanje cijena, prognoziranje potražnje i procjenu utjecaja državnih intervencija. Nastava povezuje teorijska znanja s praktičnim primjerima iz poslovnog okruženja. Cilj je razviti kritičko promišljanje i sposobnost rješavanja složenih ekonomskih problema. Kolegij pruža temelj za razumijevanje ekonomskih izazova s kojima se suočavaju menadžeri u suvremenom poslovanju.