Analiza nacionalnog (okvirnog) kurikuluma, predmetnog kurikuluma tehničke kulture, te razrada izvedbenih/operativnih programa (kurikuluma) za nastavu tehničke kulture u osnovnoj školi. Izrada i razrada radnog, instrukcijskog, operacijskog i laboratorijskog lista za konkretne primjere (vježbe). Izrada instrumenata za provjeravanje ostvarenosti ciljeva nastave i ishoda učenja u nastavi Tehničke kulture. Pripremanje, metodička razrada, izrada i analiza pojedinih vježbi praktičnog rada iz programa tehničke kulture (najmanje jednu za svako područje programa od V. do VIII. razreda). Izrada i korištenje nastavnih sredstava. Rukovanje, praktična primjena i održavanje pojedinih nastavnih pomagala. Organizacija rada u školskoj radionici, planiranje i dobava sredstava, održavanje. Razrada plana i programa za izbornu nastavu i/ili izvannastavne tehničke aktivnosti učenika. Praktično pripremanje studenata za nastavnu praksu u osnovnoj školi.

Stažiranje studenata u osnovnoj školi provodi se u trajanju od 30 školskih sati. Zadatak je stažiranja upoznavanje s radnom okolinom i nastavnom dokumentacijom, te nazočnost satima izvođenja nastave Tehničke kulture u 5., 6., 7. i 8. razredu. Tijekom stažiranja student vodi Dnevnik sadržaja aktivnosti. Stažiranje se provodi tijekom zimskog semestra i završava prije početka ljetnog semestra 2. godine diplomskog studija. U tijeku stažiranja student izrađuje zadaće, pisane pripreme i izvodi nastavu (pokusna i ocjenska nastava) pred učenicima u osnovnoj školi u nastavnom predmetu Tehnička kultura. Izvođenju ocjenske nastave dužni su nazočiti svi studenti, nastavnik-mentor i nastavnik Metodike nastave politehnike. Nakon održane nastave studenta provodi se skupna analiza i evaluacija održane nastave. O sadržaju nastave i zapažanjima provedene analize održane nastave studenti izvještavaju u dnevniku.

Predavanja: Znanstveno određenje metodike. Znanstveno određenje tehnike. Određenje tehničke kulture: specifičnosti metodike tehničkog područja nastave i tehničke kulture u odnosu na metodike drugih područja. Vrijednosti, funkcije i načela - integrativna funkcija – politehničko načelo i korelacija - veze s predmeta tehničkog i informatičkog područja i s predmetima drugih područja. Komunikacija i planiranje poučavanja u tehničkom i informatičkom području nastave. Nastavni programi tehničko-tehnološkog područja: suvremena koncepcija - opće-tehnički (politehnički) i specijalno tehnički predmeti; cilj i zadaci, vrste, oblici i razine nastavnih programa, način i mjesto realizacije. Izbor, strukturiranje, oblikovanje nastavnih sadržaja; Utvrđivanje i formuliranje ciljeva nastave i ishoda učenja u tehničkom području nastave; nastavni cilj (svrha) i ishodi učenja (očekivani krajnji učinak) učenja i osposobljavanja; utvrđivanje, formuliranje i ostvarivanje obrazovnih (materijalnih), funkcionalnih i odgojnih postignuća u procesu osposobljavanja učenika - provjeravanje ostvarenosti ciljeva nastave i ishoda učenja. Projektiranje, planiranje i pripremanje nastave tehničkog područja: stručno-teorijska, organizacijska, materijalna i “administrativna” priprema nastave metodičke jedinice. Strukturiranje nastave tehničkog područja; tipizacija sati; provedba demonstracije i eksperimenta u nastavi tehničke kulture. Materijalno-tehnička i organizacijska osnovica nastave tehničkog područja. Ostvarivanje zadataka profesionalne orijentacije u nastavi tehničke kulture.  Seminar: Analiza predmetnog kurikuluma tehničke kulture u osnovnoj školi te stručno-tehničkih predmeta u strukovnim tehničkim školama. Analiza predmetnih kurikuluma, izrada izvedbenog kurikuluma nastavnog predmeta tehničkog područja. Utvrđivanje i formuliranje ciljeva nastave i ishoda učenja jedne metodičke jedinice na konkretnim primjerima. Analiza postupka popunjavanja obrasca “Priprema za izvođenje nastave” za jednu metodičku jedinicu prema operativnom nastavnom planu i programu ili kurikulumu slobodno odabranog predmeta tehničkog područja nastave. Izvedba i analiza nastave na osnovi pripreme za nastavu.