1.        Definiranje pojmova turističkog tržišta te njegove podjele, a osobito promocije i njene uloge i značaja.

2.        Važnost poznavanja turističkog tržišta, razmišljanje i odnos turista u odabiru turističkih destinacija.

3.        Mjesto promocije u marketing miksu.

4.        Mjesto i uloga medija u promociji turističke destinacije.

5.        Etičnost i odgovornost u promociji.

6.        Pravila i opasnosti u izradi promotivne poruke.

7.        Osjetilni marketing.

8.        Oglašavanje i plakatiranje.

9.        Pregled medijske scene određenih turističkih tržišta i zakup medija.

10.     Promotivne aktivnosti u organiziranom i individualnom dijelu turističkog tržišta.

11.     Osobna prodaja, podrška prodaji i unapređenje prodaje.

12.     Internet i promocija (stanje, utjecaj, tržišni udjeli, trendovi).

13.     Sajmovi, događanja i sponzorstva u funkciji promocije.

14.     Izrada primjera marketing-briefa (marketinškog pisma).

15.     Upravljanje promocijom u turizmu.

Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
"Tourism that takes full account of its current and future economic, social and environmental impacts, addressing the needs of visitors, the industry, the environment and host communities"

Izvor: Making Tourism More Sustainable - A Guide for Policy Makers, UNEP and UNWTO, 2005, p.11-12