1. Definiranje pojmova turističkog tržišta te njegove podjele, a osobito promocije i njene uloge i značaja.
2. Važnost poznavanja turističkog tržišta, razmišljanje i odnos turista u odabiru turističkih destinacija.
3. Mjesto promocije u marketing miksu.
4. Mjesto i uloga medija u promociji turističke destinacije.
5. Etičnost i odgovornost u promociji.
6. Pravila i opasnosti u izradi promotivne poruke.
7. Osjetilni marketing.
8. Oglašavanje i plakatiranje.
9. Pregled medijske scene određenih turističkih tržišta i zakup medija.
10. Promotivne aktivnosti u organiziranom i individualnom dijelu turističkog tržišta.
11. Osobna prodaja, podrška prodaji i unapređenje prodaje.
12. Internet i promocija (stanje, utjecaj, tržišni udjeli, trendovi).
13. Sajmovi, događanja i sponzorstva u funkciji promocije.
14. Izrada primjera marketing-briefa (marketinškog pisma).
15. Upravljanje promocijom u turizmu.
- Nositelj kolegija: Šime Knežević
- Nositelj kolegija: Šime Knežević
- Nositelj kolegija: Šime Knežević
Izvor: Making Tourism More Sustainable - A Guide for Policy Makers, UNEP and UNWTO, 2005, p.11-12
- Nositelj kolegija: Božena Krce
- Izvođač kolegija: Borna Buljan
- Izvođač kolegija: Gabrijela Vidić