Studenti će se u okviru  predmeta upoznati sa ciljevima organizacije informacija općenito i bibliografske organizacije posebno, sa svrhom, načelima i problemima organiziranja bibliografskih informacija, kao i s vrstama entiteta u bibliografskim sustavima: tradicionalnim i digitalnim dokumentima i djelima. Bit će predstavljeni bibliografski ciljevi i zadaće abecednog (autorsko naslovnog) i sistematskog (stručnog) kataloga, te načela bibliografskog opisa: primjerenost korisniku, predstavljanje, točnost, dostatnost i nužnost, normiranje, normalizacija i integracija. Također, upoznat će se s pitanjima vezana uz temeljne pojmove te vrste kataloga: pojam autorstva, vrste, izbor i oblikovanje odrednica u katalozima, standardima za kataložni opis, te osnove analize dokumenta i načela klasifikacije.

Cilj predmeta je prenijeti osnovna znanja iz programiranja koja su primjenjiva na gotovo sve programske jezike te široki spektar računalnih problema.

 Kao osnovan način upravljanja računalom, programiranje doprinosi razumijevanju računala, računalnoj stručnosti te agilnosti i prilagodljivosti prilikom obavljanja različitih zadataka koji uključuju rad na računalu. Osim toga, razvoj tehnologija za diseminaciju informacija i značaj računala za obradu podataka (pa tako i mnoga podatkovno-orijentirana područja) postavlja određenu razinu programiranja kao zahtjev i za stručnjake kojima računalo nije primaran predmet promatranja što je posebno važno za informacijske i podatkovne stručnjake.

 Kolegij prenosi znanja o varijablama i vrstama vrijednosti, strukturama podataka i upotrebi istih u stvarnim programima, kontroli toka programa te apstrakciji. Distinkcija vrsta vrijednosti i mogućnosti s raznim vrstama vrijednosti temeljno su znanje ne samo za programiranje već i za baze podataka. Strukture vrijednosti tiču se mogućnosti upravljanja podacima u programskom okruženju. Kontrola toka programa pokriva znanje iz kondicionala i petlji. U okviru apstrakcije, pokriva se znanje vezano uz definiciju vlastitih funkcija i modula. Navedeni koncepti omogućuju ponovnu iskoristivost već napisanog kôda te upravljanje većim obimom kôda.

Predmet se provodi praktično u programskom jeziku Python gdje studenti počinju vrlo brzo pisati vlastiti kôd koji rješava stvarne probleme i zadatke.