Nakon odslušanog i položenog predmeta studenti će biti sposobni:- prepoznati i osvijestiti ulogu informacijskih ustanova u obrazovanju- vladati osnovnom terminologijom u području obrazovanja i obrazovanja na daljinu- identificirati oblike obrazovanja u digitalnom okruženju- objasniti ulogu cjeloživotnog učenja i poznavati oblike- utvrditi i definirati suvremene strategije obrazovanja putem informacijskih sustava i tehnologija- pretraživati tiskane i mrežne izvore informacija vezanih uz područje obrazovanja- prepoznati i primijeniti različite oblike multimedijalnih sadržaja i formata u obrazovanju korisnika- vrednovati online tutorijale za učenje u digitalnom okruženju i služiti se informacijskim sustavima i repozitorijima objekataučenja- kritički procijeniti postojeće i samostalno dizajnirati obrazovne sadržaje informacijskih ustanova u online okruženju;- koristiti informacijske tehnologije u obrazovanju i nastavnim aktivnostima, posebice školske knjižnice- osmisliti nastavnu jedinicu uz korištenje multimedije

Predmet ima za cilj upoznati studente s metodologijom znanstveno - istraživačkog rada u društvenim znanostima. Studenti će se upoznati s temeljnim metodološkim, matematičkim i praktičnim ustrojem statističke obrade podataka, kao i s primjenom postupaka interpretacije kvalitativnih podataka. Znati će objasniti poveznice između logike i metodologije znanosti sa osnovama statističke obrade podataka, prikazati će i opisati skup podataka te izvesti zaključke o povezanosti i utjecaju između dvije varijable.

Praktičan rad

Ciljevi su predmeta predstaviti studentima prirodu i načela predmetne analize, svrhu i ciljeve predmetne analize i sinteze te ih osposobiti za primjenu vještina predmetne analize i katalogiziranja i samostalno oblikovanje predmetnih odrednica i tezaurusa.

Cilj kolegija je upoznati studente s osnovnim procesima u upravljanju podacima te prenijeti potrebne tehničke kompetencije.

Prvi dio kolegija usredotočit će se na praktične vještine koje su upotrebljive u širem kontekstu rada s podacima bez obzira da li se radi o upravljanju bazama podataka i vezanim uslugama, podatkovnom istraživanju ili planiranju/izradi (online) podatkovnih aplikacija. Naglasak ovog dijela kolegija je na provedbi procesa razmjene, transformacije, validacije i ujednačavanja podataka putem praktičnog rada na stvarnim problemima u programskom jeziku Python.

Drugi dio kolegija usredotočit će se na šire procese u upravljanju podacima. U ovom dijelu studenti će se upoznati s procesima, sudionicima i odgovornostima u upravljanju podacima. Fokus je u prvom redu na kontroli kvalitete i osiguranju konzistencije, migraciji, integraciji u radne procese te osiguranju dostupnosti i sigurnosti podataka.