Stjecanje teoretskog i praktičnog znanja o procesu daljinskih istraživanja. Osposobiti studente da samostalno prikupljaju i analiziraju multispektralne satelitske snimke; izrade znanstveno-metodološki utemeljene modele koje će primjenjivati u različitim oblastima; analiziraju, vizualiziraju i interpretiraju modele pomoću različitih metoda i tehnika; razvijaju sposobnost valjanog razumijevanja i kritičke procjene radova u kojima se prezentira problematika daljinskih istraživanja. Osposobiti studente da savladaju proces aerofotogrametrije i bliskopredmetne fotogrametrije.

Ishodi učenja:

1) Analizirati prostor i prepoznati važnost daljinskih istraživanja u različitim znanstvenim disciplinama i drugim oblastima;
2) Demonstrirati metode i tehnike u procesu prikupljanja podataka;
3) Primijeniti praktična stečena znanja u procesu prikupljanja podataka i izradi modela;
4) Analizirati, vizualizirati i interpretirati satelitske snimke primjenom različitih alata i metoda;
5) Argumentirati opravdanost korištenja određenih metoda prikupljanja podataka prema postavljenim ciljevima istraživanja;
6) Savladati osnove aerofotogrametrije te izraditi vlastite modele;
7) Savladati osnove bliskopredmetne fotogrametrije te izraditi vlastite visokorezolucijske 3D modele;
8) Interpretirati izlazne rezultate primjenjujući stečena geografska znanja i različite znanstvene metode.

Stjecanje teoretskog i praktičnog znanja o procesu analize geografskog prostora. Osposobiti studente da samostalno prikupljaju i analiziraju geografske podatke; izrade znanstveno-metodološki utemeljene modele koje će primjenjivati u različitim oblastima; analiziraju, vizualiziraju i interpretiraju modele pomoću različitih metoda i tehnika; razvijaju sposobnost valjanog razumijevanja i kritičke procjene radova u kojima se prezentira problematika geografskog analiziranja prostora.

1. Analizirati prostor i istaknuti važnost GIS analiza u različitim znanstvenim disciplinama i drugim oblastima;

2. Demonstrirati različite metode i tehnike u procesu analize prostora;

3. Analizirati, vizualizirati i interpretirati geografski prostor, korištenjem (primjenom) GIS alata i metoda;

4. Usporediti i analizirati parametre koji utječu na izlazne rezultate u procesu analiziranja prostora te istaknuti njihovu važnost;

5. Argumentirati opravdanost korištenja određenih tehnika i metoda;

6. Kritički prosuditi različite izvore prostornih podataka korištenih u GIS analizama;

7. Interpretirati izlazne rezultate primjenjujući stečena geografska znanja i različite znanstvene metode.

Ciljevi kolegija:
Osposobiti studente za samostalno istraživanje, interpretaciju i javnu prezentaciju rezultata istraživanja.

Ishodi učenja:
1.Definirati objekt i ciljeve znanstveno-istraživačkog rada,
2.Formulirati hipoteze u znanstveno-istraživačkom radu,
3.Kritički analizirati prethodna istraživanja,
4.Primijeniti metode, zakonitosti, pravila i postupke metodologije znanstvenog istraživanja,
5.Prikupiti, obraditi i analizirati podatke6.Formulirati rezultate istraživanja i javno ih prezentirati ih na sustavan, jednostavan i konkretan način.

Cilj kolegija je upoznati studente s važnosti demografskih istraživanja te njihovom primjenom u prostornim analizama.
 
Ishodi učenja:
1. Prikupiti i obraditi podatke vezane uz demografske resurse
2. Analizirati demografske prostorne resurse
3. Osmisliti razvoj prostora u skladu s postojećim demografskim resursima
4. Usporediti demografske razvojne resurse pojedinih područja u Hrvatskoj
5. Prezentirati rezultate vlastitog istraživanja demografskih prostornih resursa