Povijesni i društveni kontekst suradnje. Razlikovanje termina: suradnja, sudjelovanje, partnerstvo. Odgoj i obrazovanje kao zajednički interes obitelji i odgojno-obrazovnih ustanova. Zakonska regulativa u RH i mogućnosti roditeljskog sudjelovanja u radu ustanove. Uloga roditelja u odgojno- obrazovnim ustanovama – ograničenja i motivacija. Uloga i očekivanja profesionalaca u odgojno- obrazovnoj ustanovama – različite vrijednosti i stavovi. Pedagog kao stručni suradnik i suradnja s roditeljima. Modeli, oblici i načini suradnje. Individualni modeli suradnje. Skupni modeli suradnje. Suradnja s roditeljima djece s posebnim edukacijskim potrebama. Educiranje roditelja i povezivanje sa stručnjacima različitih profila. Programi roditelji i učitelji kao partneri. Jačanje roditeljskihpedagoških kompetencija. Strategije za poboljšanje suradnje obitelji i odgojno-obrazovnih ustanova. Vrednovanje suradnje obitelji i odgojno-obrazovnih ustanova