In the course students develop their language skills on level C1. They develop their speaking skills needed for interactive communication and get acquainted with cultural norms of the English-speaking countries. Also, students practice descriptions, they express their personal attitudes on the basis of visual prompts and discuss different topics. Students are encouraged to express their opinion and develop their critical thinking. Furthermore, the focus is on the achievement of high standards in reading and writing. Vocabulary enrichment includes the study of idioms with the aim of improvement in written and oral communication. Students analyse individual grammatical structures within the grammatical system, thus gradually developing their grammatical competence and gaining an insight in the functioning of the English language. Students restructure their knowledge doing more complex exercises and translations. They work on basic grammatical structures systematising and classifying them in a general overview. Also, students develop learning strategies and are trained for independent work.


Generičke kompetencije:
Nakon odslušanog i položenog kolegija studenti/ice će biti sposobni:
       •     prepoznati i opisati relevantne ideje i koncepte
       •     primijeniti kritičan i samokritičan pristup u argumentaciji
       •     primijeniti etička načela u samostalnom i grupnom rješavanju problema i provođenju istraživanja
       •     razmotriti pojedine aspekte raznolikosti i multikulturalnosti
Predmetu svojstvene kompetencije:
Kolegij razvija sposobnost razumijevanja i stjecanja temeljnih znanja o Velikoj Britaniji kao izvorišnoj kulturi anglofonog svijeta
Kolegij razvija osnovno znanje o današnjim Britanskim studijima
Sposobnost kritičkog analiziranja pozicije engleskoga jezika i anglofonih kultura u širem socio-kulturnom kontekstu (kolonijalizam/postkolonijalizam/globalizacija)
Kritičko pristupanje različitim povijestima – drugačijim verzija povijesti
Osnovna znanja iz teorija kulture
Osnovno znanje iz anglofonih kultura izrađenima kroz razne kulturne proizvode, od književnosti, filma, kazališta, umjetnosti..
Sposobnost razumijevanja povijesnog razvoja društva koje je stvorilo jedno od najvećih carstava
Sposobnost razumijevanje ekonomskih , političkih, društvenih i kulturnih aspekata britanskog društva i povijesti  u zemljama bivšeg carstva kao i zatečenih starosjedilačkih kultura
Sposobnost kritičkog razumijevanja pozicije engleskog jezika i književnosti u suvremenom svijetu i anglofonim kulturama
Sposobnost razumijevanja različitih segmenata suvremenog Britanskog društva, kulture, multikulturalizma, umjetnosti, ekonomije i države kao parlamentarne monarhije
Sposobnost razumijevanja povijesnih odnosa Velike Britanije i Irske, te Velike Britanije i Sjedinjenih Američkih Država
Sposobnost izlaganja i usmene prezentacije odabrane seminarske teme
Sposobnost kritičkog gledanja filmova s tematikom britanskog svijeta koristeći se znanjima stečenim na kolegiju
 

Na kolegiju se radi na razvijanju jezičnih vještina studenata na razini C1. Studenti razvijaju govorne vještine potrebne u interaktivnoj komunikaciji te se putem audiovizualnih materijala upoznaju s kulturnim i društvenim normama anglofonih zemalja. Također, osposobljavaju se za izražavanje osobnih stavova i diskusije o različitom spektru tema. Studente se potiče da argumentirano i kritički izražavaju svoje mišljenje. Nadalje, teži se postizanju visokih standarda u vještinama čitanja i akademskog pisanja. Obogaćivanje vokabulara uključuje proučavanje idioma i kolokacija s ciljem napredovanja ka boljoj pisanoj i govornoj komunikaciji. Smještanjem gramatičkih struktura u kompleksnu cjelinu gramatičkog sustava postupno se razvija gramatička kompetencija i studenti dobivaju uvid u funkcioniranje engleskoga jezika. Studenti restrukturiraju svoje znanje rješavanjem težih vježbi i prijevoda. Pojačano se radi na savladavanju osnovnih gramatičkih struktura i njihovoj sistematizaciji i klasifikaciji u jednom detaljnijem pregledu. Konačno, razvijanjem strategija učenja studente se osposobljava za samostalan rad.