- Nositelj kolegija: Slavica Vrsaljko
- Nositelj kolegija: Josip Cindrić
- Nositelj kolegija: Josip Cindrić
Tekstovi iz područja struke (igra i učenje, razvojni napredak, novorođenče, umijeće pričanja priča, jasličar, starija beba, oblici, boje, životinje) i tekstovi koji se odnose na kulturu i civilizaciju engleskog govornog područja (svakodnevni život, tehnologija, komunikacija, politički sustavi, obrazovanje).
Gramatički dio obuhvaća obradu glagolskih vremena za izražavanje prošlih, sadašnjih i budućih radnji, članova, imenica, glagola, reda riječi u rečenici, komparacije pridjeva, upotrebu pasivnih konstrukcija, te analizu jezičnih struktura koje ne korespondiraju u materinskom jeziku.
- Nositelj kolegija: Katica Balenović
- Izvođač kolegija: Jakov Proroković
Filozofija i odgoj; Kratki pregled filozofske misli o odgoju, doprinosi nekih od značajnijih filozofa teoriji i praksi odgoja; Nastanak i razvoj filozofije odgoja kod nas i u svijetu; Filozofski i humanistički aspekti pristupa odgoju; Etika i odgoj; Pojam građanina i odgoj demokratskih vrijednosti; Kritičko mišljenje i odgoj; Program Filozofije za djecu M.Lipmana; Stvaralaštvo i odgoj; Budućnost i odgoj; Značenje i perspektive filozofije odgoja danas
- Nositelj kolegija: Milena Radovan
- Nositelj kolegija: Maja Cindrić
Temeljni je cilj kolegija ukazati na iznimnu ulogu slikovnice u razvoju djeteta predškolske dobi. Poseban naglasak usmjeren je na potrebu da dijete dođe u doticaj s pismenošću mnogo prije nego što je spremno samostalno čitati i pisati, ključni čimbenik u razvoju takve rane pismenosti ( redefiniranog pojma) je upravo slikovnica - materijal za čitanje. Studenti će se upoznati s razvojem hrvatske slikovnice kroz povijest, njezinom tematikom i estetikom. Pozornost će se usmjeriti na tradicionalna i suvremena shvaćanja slikovnice, ali i na njezine pedagoške aspekte nekada i sada. Studenti će se također upoznati s funkcijama slikovnice (zabavna, informacijsko-odgojna, spoznajna, iskustvena, estetska, govorno- jezična itd.), s vrstama slikovnica (spoznajna, problemska, simbolička itd.), analizirat će se primjerenost slikovnica određenoj dobi djeteta. Značajna će se pozornost posvetiti suvremenim (postmodernističkim) slikovnicama, stranih i domaćih autora, njihovoj poetici i estetici te tzv. problemskoj slikovnici koja je često produkt cijelih autorskih timova. (književnici, ilustratori, psiholozi, pedagozi, pedijatri itd.). Zajedničkom analizom odabranih slikovnica propitivat će se njihova vrijednost, odnosno kriteriji koje bi trebala prva dječja knjiga zadovoljiti te će se pokušati uspostaviti model za njihov valjan odabir .
- Nositelj kolegija: Katarina Ivon