- Nositelj kolegija: Borna Buljan
- Nositelj kolegija: Božena Krce
- Nositelj kolegija: Maja Cindrić
Cilj kolegija
Cilj kolegija je studente upoznati s osnovnim pojmovima psihologije učenja kako bi znali ključne determinante procese učenja prepoznati u realnom školskom okruženju, te primjenom stečenih znanja djelovati na njih i time poboljšati cjelokupnu kvalitetu procesa učenje-poučavanje.
Sadržaj kolegija
- Što je to psihologija obrazovanja i koje su njene metode istraživanja (deskriptivne, korelacijske, eksperimentalne).
- Učenje- definicija i temeljni preduvjeti učenja. Odnos učenja i maturacije
- Teorije učenja (biheviorističke teorije, kognitivne teorije, socijalne teorije učenja)
- Zakonitosti usvajanja znanja i vještina. Pojave koje prate učenje
- Osobni činitelji djelotvornog učenja: sposobnosti, osobine ličnosti, kognitivni stil
- Emocije u procesu učenja
- Kontekstualne odrednice procesa učenja (obiteljski, razredni i školski kontekst)
- Daroviti učenici
- Učenici s posebnim potrebama
- Nositelj kolegija: Arta Dodaj
Cilj kolegija je polaznike upoznati s osnovnim pojmovima psihologije poučavanja kako bi znali prepoznati ključne determinante procese poučavanja u realnom školskom okruženju, te primjenom stečenih znanja djelovati na njih i time poboljšati cjelokupnu kvalitetu procesa učenje-poučavanje.
- Nositelj kolegija: Arta Dodaj
- Nositelj kolegija: Igor Radeka
- Izvođač kolegija: Jelena Vlahović