Razvoj produktivnih i receptivnih jezičnih vještina (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja) uz proširivanje jezičnih i gramatičkih struktura (vokabulara, komunikacijskih uzoraka, fonoloških i ortografskih osobina),  te usvajanje vokabulara i frazeologije struke. Stjecanje kompetencija potrebnih za cjeloživotno učenje,  odnosno osposobljavanje za komunikaciju u uvjetima povećane međunarodne mobilnosti i promjenjivog tržišta rada, poticanje autonomnog učenja i senzibilizacija za interkulturalne aspekte.

Razvoj produktivnih i receptivnih jezičnih vještina, proširivanje vokabulara općeg jezika te  usvajanje vokabulara i frazeologije struke. Usvajanje gramatičkih i jezičnih struktura potrebnih za opću (osobne potrebe) i poslovnu komunikaciju. Usmena i pisana poslovna komunikacija. Prijevodi stručnih tekstova. Stjecanje kompetencija potrebnih za cjeloživotno učenje, odnosno osposobljavanje za komunikaciju u uvjetima povećane međunarodne mobilnosti i promjenjivog tržišta rada. Poticanje autonomnog učenja i senzibilizacija za interkulturalne aspekte.

Cilj predmeta je upoznati studente s ulogom i značenjem marketinga u ugostiteljskim poduzećima. Također će studenti biti upoznati s cjelokupnimsustavom marketing menadžmenta uslužnog poduzeća kao pretpostavkom a donošenje relevantnih poslovnih odluka.

Student će steći opće i stručne kompetencije potrebne za razumijevanje marketinga kao poslovne koncepcije i njegove uloge u suvremenom gospodarstvu. Student će znati samostalno izraditi analizu okruženja i istraživanja tržišta te marketinški plan poduzeća.

Cilj predmeta je upoznati studente sa specifičnostima poduzeništva u ugostiteljstvu. Studenti će se upoznati s poduzeničkim problemima i razlozima za poslovni neuspjeh u ugostiteljskoj djelatnosti. Spoznat će značaj i ulogu promenjivog turističkog tržišta u životnom ciklusu usluga i proizvoda kroz spektar strateškog promišljanja. Također će se upoznati sa značenjem permanentne edukacije poduzetnika pri obavljanju poduzetničkih aktivnosti.

Cilj predmeta jeupoznati studente s ulogom i značajem marketinga u ugostitejskim poduzećima. Također će studenti biti upoznati sa cjelokupnim sustavom marketing manadžmenta uslužnog poduzeća kao pretpostavkom za donošenje relevantnih poslovnih odluka.

Student će steći opće i stručne kompetencije potrebne za razumijevanje marketinga kao poslovne koncepcije i njegove uloge u suvremenom gospodarstvu. Student će znati samostalno izraditi analizu okruženja i istraživanje tržišta te marketinški plan poduzeća.