- Nositelj kolegija: Dubravka Krivačić
- Izvođač kolegija: Lahorka Halmi
Razvoj produktivnih i receptivnih jezičnih vještina (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja) uz proširivanje jezičnih i gramatičkih struktura (vokabulara, komunikacijskih uzoraka, fonoloških i ortografskih osobina), te usvajanje vokabulara i frazeologije struke. Stjecanje kompetencija potrebnih za cjeloživotno učenje, odnosno osposobljavanje za komunikaciju u uvjetima povećane međunarodne mobilnosti i promjenjivog tržišta rada, poticanje autonomnog učenja i senzibilizacija za interkulturalne aspekte.
- Nositelj kolegija: Sonja Eterovic
Razvoj produktivnih i receptivnih jezičnih vještina, proširivanje vokabulara općeg jezika te usvajanje vokabulara i frazeologije struke. Usvajanje gramatičkih i jezičnih struktura potrebnih za opću (osobne potrebe) i poslovnu komunikaciju. Usmena i pisana poslovna komunikacija. Prijevodi stručnih tekstova. Stjecanje kompetencija potrebnih za cjeloživotno učenje, odnosno osposobljavanje za komunikaciju u uvjetima povećane međunarodne mobilnosti i promjenjivog tržišta rada. Poticanje autonomnog učenja i senzibilizacija za interkulturalne aspekte.
- Nositelj kolegija: Sonja Eterovic
- Nositelj kolegija: Maja Mikulec Rogić
- Nositelj kolegija: Davorka Rujevcan
- Izvođač kolegija: Nela Erdeljac
- Nositelj kolegija: Silvija Vitner Markovic
- Izvođač kolegija: Tihana Cegur Radović
- Nositelj kolegija: Davorka Rujevcan
- Izvođač kolegija: Nela Erdeljac
- Nositelj kolegija: Katica Sobo
- Izvođač kolegija: Sonja Eterovic
- Nositelj kolegija: Katica Sobo
- Nositelj kolegija: Davorka Rujevcan
- Nositelj kolegija: Draženka Birkić
- Izvođač kolegija: Silvija Vitner Markovic
- Nositelj kolegija: Marin Maras
- Izvođač kolegija: Lahorka Halmi
- Nositelj kolegija: Silvija Vitner Markovic
- Izvođač kolegija: Draženka Birkić
- Nositelj kolegija: Andreja Primužak
Cilj predmeta je upoznati studente s ulogom i značenjem marketinga u ugostiteljskim poduzećima. Također će studenti biti upoznati s cjelokupnimsustavom marketing menadžmenta uslužnog poduzeća kao pretpostavkom a donošenje relevantnih poslovnih odluka.
Student će steći opće i stručne kompetencije potrebne za razumijevanje marketinga kao poslovne koncepcije i njegove uloge u suvremenom gospodarstvu. Student će znati samostalno izraditi analizu okruženja i istraživanja tržišta te marketinški plan poduzeća.
- Nositelj kolegija: Tihana Cegur Radović
- Nositelj kolegija: Marin Maras
- Izvođač kolegija: Lahorka Halmi
Cilj predmeta je upoznati studente sa specifičnostima poduzeništva u ugostiteljstvu. Studenti će se upoznati s poduzeničkim problemima i razlozima za poslovni neuspjeh u ugostiteljskoj djelatnosti. Spoznat će značaj i ulogu promenjivog turističkog tržišta u životnom ciklusu usluga i proizvoda kroz spektar strateškog promišljanja. Također će se upoznati sa značenjem permanentne edukacije poduzetnika pri obavljanju poduzetničkih aktivnosti.
- Nositelj kolegija: Mateja Petračić
- Izvođač kolegija: Andreja Primužak
- Nositelj kolegija: Dubravka Krivačić
Cilj predmeta jeupoznati studente s ulogom i značajem marketinga u ugostitejskim poduzećima. Također će studenti biti upoznati sa cjelokupnim sustavom marketing manadžmenta uslužnog poduzeća kao pretpostavkom za donošenje relevantnih poslovnih odluka.
Student će steći opće i stručne kompetencije potrebne za razumijevanje marketinga kao poslovne koncepcije i njegove uloge u suvremenom gospodarstvu. Student će znati samostalno izraditi analizu okruženja i istraživanje tržišta te marketinški plan poduzeća.
- Nositelj kolegija: Tihana Cegur Radović