Studenti će razviti znanja o specifičnoj terminologiji i uporabi u pisanom i govorenom jeziku. Razvit će vještine čitanja s razumijevanjem i vještine samostalne komunikacije u okviru obrađenih tema u domeni ekonomije i ugostiteljstva. Moći će se služiti stručnom literaturom na njemačkom jeziku uz pomoć rječnika i priručnika. Steći će sposobnost prevođenja na njemački i na hrvatski jezik u okviru obrađenih tema struke.

Studenti će razviti znanja o specifičnoj terminologiji i uporabi u pisanom i govorenom jeziku. Razvit će vještine čitanja s razumijevanjem i vještine samostalne komunikacije u okviru obrađenih tema u domeni ekonomije i ugostiteljstva. Moći će se služiti stručnom literaturom na njemačkom jeziku uz pomoć rječnika i priručnika. Steći će sposobnost prevođenja na njemački i na hrvatski jezik u okviru obrađenih tema struke.

Cilj predmeta je upoznati studente s pojmovima iz područja poslovnih financija nužno potrebnih za razumijevanje financijskog poslovanja trgovačkog društva, za pravilno tumačenje stanja i tendencija u poslovanju iskazanim u standardnim financijskim izvještajima.

Razvoj produktivnih i receptivnih jezičnih vještina (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja) uz proširivanje jezičnih i gramatičkih struktura (vokabulara, komunikacijskih uzoraka, fonoloških i ortografskih osobina),  te usvajanje vokabulara i frazeologije struke. Stjecanje kompetencija potrebnih za cjeloživotno učenje,  odnosno osposobljavanje za komunikaciju u uvjetima povećane međunarodne mobilnosti i promjenjivog tržišta rada, poticanje autonomnog učenja i senzibilizacija za interkulturalne aspekte.

Cilj predmeta je upoznati studente s pojmovima iz područja poslovnih financija nužno potrebnih za razumijevanje financijskog poslovanja trgovačkog društva, za pravilno tumačenje stanja i tendencija u poslovanju iskazanim u standardnim financijskim izvještajima.

Cilj predmeta je osoposobiti studente da razumiju oblikovanje i provođenje projekata istraživanja tržišta za potrebe poslovnog odlučivanja u okviru turističkog marketinga. U tom smislu ovladava se metodološkim instrumentarijem koji se danas koristi pri istraživanju turističkog tržišta.

Sudenti će steći stručne kompetencje potrebne za poslovno odlučivanje u okviru turističkog marketinga. Naučit će prepoznavati vrste istraživanja, razlikovati sekundarne i primarne podatke, vrste uzorka te izraditi izvješće o rezultatima provedenog istraživanja u području turizma sa svim potrebnim elementima.

Cilj predmeta je osposobiti studente da razumiju oblikovanje i provođenje projekata istraživanja težišta za potrebe poslovnog odlučivanja u okviru turisičkog marketinga. U tom smislu ovladava se metodološkim instrumentarijem koji se danas koristi pri istraživanju turističkih tržišta. Studenti će steći stručne kompetencije potrebne za poslovno odlučivanje u okviru turističkog marketinga. Naučiti će prepoznavati vrste istaživanja, razlikovati sekundarne i primarne podatke, vrste uzoraka te izraditi izvješće o rezultatima provedenog istraživanja u području turizma sa svim potrebnim elementima.