Cilj kolegija je upoznati studente s pojmovima i praksama vezanih uz Ekonomiju.
- Nositelj kolegija: Mladen Rajko
- Izvođač kolegija: Marijana Jerić
- Nositelj kolegija: Krešimir Zauder
- Izvođač kolegija: Josipa Perkov
Ovaj
kolegij ima za cilj prikazati važnost marketinga kao najsnažnije poluge procesa
razmjene u suvremenom gospodarstvu. Cilj je da studenti spoznaju značenje
marketinga kao koncepcije, poslovne filozofije, ali i važne i dinamične poslovne
funkcije poduzeća, koja se javlja kao generator troškova, ali i najznačajniji
stvaratelj poslovnog rezultata. Kroz kolegij studenti će razvijati suvremeni
pristup marketingu koji sa ranijeg, klasičnog pristupa uske fokusiranosti na
prodaju, doživljava svoj zaokret ka pristupu zasnovanom na procesu usklađivanja
sustava vrijednosti potencijalnih kupaca sa sustavom vrijednosti poduzeća. Cilj
kolegija je pružiti studentima stručne kompetencije za realizaciju marketinških
aktivnosti u profitnim i neprofitnim organizacijama.
- Nositelj kolegija: Monika Hordov
- Nositelj kolegija: Aleksandra Krajnović
- Nositelj kolegija: Ivica Zdrilić
- Izvođač kolegija: Ivona Mikulandra Volić