Kroz ovaj kolegij istaknut ćemo praktičnu primjenu upravljanja informacijskim ustanovama, s naglaskom na knjižnice. Studenti će naučiti kako knjižnica može pridonijeti ekonomskom, društvenom i kulturnom napretku zajednice, a ujedno će se pripremati za odgovorne uloge i djelatnosti, uključujući vođenje informacijskih ustanova. Bit će u stanju opisati općenita poslanja i vrijednosti informacijskih ustanova, posebice knjižnica, kao i promjene koje utječu na ta poslanja i oblikuju današnji i budući razvoj informacijskih ustanova. Obradit će se osnovni teorijski koncepti, definicije, okviri i principi upravljanja i marketinga. Poseban naglasak biti će na upravljanju projektima, upravljanju vremenom i marketingu u informacijskim ustanovama, s osvrtom na upravljanje profilima na društvenim mrežama, a  u cilju promocije knjižničnih zbirki i usluga. Razmatrat će se važnost donošenja strateških dokumenata, pravilnika i izvještavanja. Obradit će se principi planiranja, financiranja, upravljanja ljudskim resursima, zagovaranja, pregovaranja kao i koncepti razvijanja partnerstva i suradnje te vodstva.