Opći cilj kolegija jest upoznavanje studenata s osnovnim metodama prikupljanja i analize podataka kvalitativnih psihologijskih istraživanja kako bi mogli (1) vrednovati zaključke dobivene suvremenim kvalitativnim istraživanjima te (2) koristiti prikladne istraživačke postupke kvalitativne metodologije.

Cilj je da student upozna, usvoji i razumije najrelevantniju znanstvenu i stručnu terminologiju i literaturu iz područja ekološke psihologije, da upozna metode rada ekoloških psihologa, te da se potakne kritičko promišljanje temeljnih pitanja i problema u istom području. Nudi se studentima koji pohađaju IV. ili VI. semestar studija psihologije.

Kolegij pokriva osnovne teme u području edukacijske psihologije. Studenti će biti upoznati s određenjem edukacijske psihologije te ulozi znanstvenih istraživanja u oblikovanju njezinih spoznaja. Također, kolegij daje pregled osnovnih obilježja kognitivnog, jezičnog i moralnog razvoja u obrazovnom kontekstu te razmatra ulogu kognitivnih, motivacijskih i afektivnih individualnih razlika među učenicima u određenju učenja i poučavanja.