Kolegij se najvećim dijelom sastoji od samostalnog istraživačkog rada u području emocija i motivacije u obrazovnom kontekstu i konzultativnog rada nastavnika koji ima ulogu mentora studentima u svim fazama – prilikom odabira teme istraživanja, formiranja istraživačkog nacrta, prikupljanja podataka, analiziranja podataka i pisanja grupnog izvještaja. Cilj kolegija je osposobiti studente za prepoznavanje relevantnih i suvremenih istraživačkih pitanja u području emocija i motivacije u obrazovanju, kao i za samostalnu provedbu istraživanja potpomognutu suvremenim istraživačkim metodama i statističkim analizama. Naposljetku, cilj kolegija je uvježbati studente u znanstvenom izvještavanju rezultata dobivenih istraživanjem kao i kreiranju praktičnih intervencija proizašlih iz zaključaka istraživanja.

Cilj ovog kolegija je upoznati studente s primjenom osnovnih psihologijskih principa i metoda u području upravljanja ljudskim resursima u organizacijama.

Osnovni cilj ovog kolegija je stjecanje temeljnih znanja o građi  i funkcijama vegetativnog i endokrinog sustava, te biološkim osnovama hranjenja, pijenja, kao i  ulozi hormona u ponašanju.