Student će ovladati
pismenim i usmenim izražavanjem (razvijati komunikacijske kompetencije) na
razini predviđenoj kolegijem kroz različite, razini primjereno vođene zadatke i
aktivnosti. Zadaci usmenog
razumijevanja imaju za cilj omogućiti studentima što bolje razumijevanje
izvornih govornika  bilo da se radi o
interakciji ili nekom zvučnom zapisu (u nastavi se koriste autentični
predlošci) sukladno gore navedenoj razini. Student će ovladati vokabularom određenim programom (sadržajem
kolegija) te ga moći primjenjivati. Student će ovladati pisanjem diktata. Rad
na izrazima kroz različite oblike aktivnosti omogućuje studentu da može pravilno prenositi izraze i frazeme iz jednog jezika u drugi te
razvijati svijest o razlikama leksika u dva jezična sustava te pravilnoj
upotrebi odabrane riječi/izraza. Način rada: individualni, u paru, grupama,
igre po ulogama, prezentacija kulturoloških tema vezanih uz vokabular koji se
obrađuje. Izbor tekstova omogućuje analizu određenog sadržaja, primjenu
jezičnih struktura u stvarnom kontekstu kao i upoznavanje francuske i
frankofonske kulture. Tijekom svih aktivnosti, studenta se potiče na ispravno
kontekstualno upotrebljavanje svih jezičnih struktura te samostalno
istraživanje aktualnih zbivanja u Francuskoj putem interneta i ostalih medija.
Kolegij ima za cilj razvijanje kreativnosti i autonomnog kao i timskog rada
koji bi za rezultat trebao imati nastavak samostalnog praćenja različitih
izvora koji doprinose učenju, usavršavanju i spoznavanju francuskog jezika i
francuske kulture.