Nakon položenog ispita iz ovoga kolegija studenti će biti sposobni:
1. Prepoznati razvojne značajke učenika mlađe školske dobi
2. Primijeniti različite organizacijske oblike rada iz osnovnog i diferenciranog plana i programa
3. Poznavati metodičke postupke koji se koriste u nastavi tzk
4. Primjenjivati različite metodičke organizacijske oblike rada.
- Nositelj kolegija: Jelena Alić
- Nositelj kolegija: Tomislav Košta
- Nositelj kolegija: Ivica Vigato
- Nositelj kolegija: Maja Cindrić
Kolegij je osmišljen kao prvi od triju jednosemestralanih kolegija vezanih uz metodiku nastave Likovne kulture kojima se studente učiteljskog studija osposobljava za izvođenje nastave Likovne kulture u osnovnoj školi. Na kolegiju se studenti upoznaju sa samim nastavnim predmetom, njegovom poviješću i sadašnjom ulogom u sustavu formalnog odgoja i obrazovanja. U okviru kolegija se dalje istražuju faze dječjeg likovnog izraza s posebnim naglaskom na razdoblje razredne nastave te se temeljito analizira nastavni kurikulum prema kojem se izvodi nastava Likovne kulture u osnovnoj školi. U skladu s okvirima tog krovnog dokumenta definira se struktura same nastave, od godišnjeg izvedbenog kurikuluma do strukture svakog pojedinog nastavnog sata Likovne kulture.
Svako je predavanje popraćeno sadržajno povezanom metodičkom vježbom u okviru koje studenti izvode vlastite likovne radove te analiziraju demonstrirane metodičke postupke i svoja likovna rješenja.- Nositelj kolegija: Marina Đira
- Nositelj kolegija: Tamara Kisovar-Ivanda
Hrvatska se odlikuje specifičnim ekološkim datostima, koje su u dobroj mjeri iznjedrile jedinstvene prirodne ljepote, tako da gotovo ne postoji u Europi zemlja u kojoj na tako malom prostoru ima toliko krajobrazne i biološke raznolikosti, georaznolikosti, te raznolikosti ekosustava i staništa. Geografski gledano Hrvtska je istodobno i mediteranska, i srednjoeuropska, periferno alpska i istocnoeuropska zemlja. U svom primorskom dijelu razvedena je poput Grcke, smjestena najblize sredistu Europe poput Italije, u planinskom dijelu je slicna Sloveniji, Austriji ili Svicarskoj, dok je u nizinskim panonskoj slična Madjarskoj. Osim Grcke ne postoji sredozemna zemlja koja ima toliko otoka,otočića, hridi, poluotoka, zaljeva, prirodnih luka i lucica kao Hrvatska; a osim Norveske ne postoji obala koja ima toliko uvala, zaljeva, malih fjordova kao Hrvatska. Finsku slikovito nazivaju zemljom "tisucu jezera", dok je Hrvatska zemlja "tisuću otoka" i "tisuću dvoraca".
Cilj je ovoga kolegija da se studente potanko upozna s bogatsvom ekoloških datosti: raznovrsne klime od kontinentalne preko prijelaznih formi do blage mediteranske klime; bogatsatva tala koja u dobroj mjeri determiniraju bioraznolikost; geološku baštinu, odnosno georaznolikost i s time povezanu reljefnu razigranost; izvanredno vodno bogatstvo, a sve to na malom prostoru Hrvatske, što se očituje kroz zaštićene lokalitete u kategorijama posebni rezervat (geomorfološki, paleontološki i geološko-paleontološki) i spomenik prirode (geološki, paleontološki, geomorfološki i hisrološki, sveukupno 54 zaštićena lokaliteta.
Jasno, sve će se to sagledavati u kontekstu cjelovite prirodne baštine Europe i svijeta. Nadalje, cilj ovoga kolegija je da se studenti s time potanko upoznaju i prenose na pravilno vrjednovanje prirodne baštine kod djece.- Nositelj kolegija: Anđelko Vrsaljko
- Nositelj kolegija: Smiljana Zrilić
- Nositelj kolegija: Katarina Ivon
Kolegij je osmišljen kao posljednji od triju jednosemestralanih kolegija vezanih uz likovnoumjetničko područje trodimenzionalnog oblikovanja te uz područje primijenjene umjetnosti i dizajna. Na kolegiju studenti istražuju osobitosti arhitekture, urbanizma i hortikulture te izvode uz to vezane likovne radove, a u svrhu izvedbe nekih od njih opširnije se upoznaju s alatima računalnog programa Paint 3D. Što se tiče područja primijenjene umjetnosti i dizajna, bave se još i tekstilnim dizajnom na primjeru izrade jednostavnog odjevnog predmeta/modnog dodatka.
Pri kraju nastave iz kolegija pažnja se usmjerava na područje suvremenih vizualnih komunikacija koje studenti istražuju u kontekstu popularnih društvenih mreža i dominantne komunikacijske forme video rada.- Nositelj kolegija: Marina Đira
- Nositelj kolegija: Ante Delić