Predmet obrađuje odluke koje se donose na operativnoj razini poduzeća. To je ujedno razina s kojom će se studenti susresti pri svom prvom zaposlenju. Osnovna vještina koja se želi razviti kod studenata ovim predmetom je analitičko razmišljanje, indukcija i dedukcija. Kroz predmet se nauči oko 20 alata koja im pomažu za adekvatno upravljanje operativnom funkcijom poduzeća ali koji mogu biti korisni i za bilo koju drugu situaciju u kojoj moraju donositi odluke. Glavne teme koje se obrađuju su: operativna strategija i konkurentnost, dizajn proizvoda i usluge, Izbor procesa kod proizvodnje, dizajn procesa kod usluga, analiza toka procesa, dizajn posla i mjerenje rada, operacijska tehnologija, predviđanje, operativno planiranje, planiranje kapaciteta, menadžment prinosa, upravljanje repovima čekanja, upravljanje kvalitetom, upravljanje zalihama, upravljanje resursima poduzeća, operativno raspoređivanje poslova. 

Description of general and specific competences (knowledge and skills) to be developed by this course: The course precisely describes an efficient service opera... više
Description of general and specific competences (knowledge and skills) to be developed by this course: Supply change management upgrades on the subject of oper... više

Cilj predmeta je upoznati studente s sve većim strateškim značajem pojave udruživanja u lance dobave, te prednosti koje se tako stječu kao i probleme na koje se nailazi pri udruživanju. Spuštajući se na nižu razinu predmet predstavlja analitičke alate za rješavanje problema koji se susreću u lancu dobave. Nastava se sastoji od teoretskih predavanja i studija slučaja s renomiranih baza studija slučaja kao Harvard Business School  Cases (HBS), INSEAD (Francuska), EECH (Europa), IVY (Canada). Na temelju tih slučajeva studenti stječu konkretna znanja kako je pojedini problem bio riješen, te su zatim spremni analogijom riješiti novi izazov.