1.1.Ciljevi predmeta
Studenti će steći znanja o zadacima i sadržajima pojedinih odgojnih područja te razvijati vještine za njihovu primjenu u nastavi, komunikaciji s roditeljima učenika i kolegama te osobnom razvoju.
1.2.Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet
Nema preduvjeta za upis.
1.3.Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosi
Sposobnost prepoznavanja i reagiranja na individualne potrebe učenika/osoba s kojima se radi.
1.4.Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)
Ostvarivanje ciljeva predmeta.

Ispitna literatura:

1. Miljković, D. (2009.). Pedagogija za sportske trenere. Zagreb: Društveno veleučilište i Kineziološki fakultet

2. Vukasović, A. (2001.). Pedagogija. VII. izdanje. Zagreb: Hrvatski katolički zbor MI

3. Bratanić, M. (2002.). Paradoks odgoja. Zagreb: Hrv. sveučilišna naklada.

4. Miljković, D., Rijavec M. (2009.). Razgovori sa zrcalom. Zagreb: IEP-D2.

5. Miljković, D., Rijavec M. (2004.). Tri puta do otoka sreće. Zagreb: IEP-D2.

6. Rijavec, M., Miljković, D. (2006.). Tko su dobri ljudi. Zagreb: IEP-D2.

7. Silov, M. (2003.). Pedagogija. Zagreb: Persona.