Razvoj produktivnih i receptivnih jezičnih vještina (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja) uz proširivanje jezičnih i gramatičkih struktura (vokabulara, komunikacijskih uzoraka, fonoloških i ortografskih osobina),  te usvajanje vokabulara i frazeologije struke. Stjecanje kompetencija potrebnih za cjeloživotno učenje,  odnosno osposobljavanje za komunikaciju u uvjetima povećane međunarodne mobilnosti i promjenjivog tržišta rada, poticanje autonomnog učenja i senzibilizacija za interkulturalne aspekte.

Cilj predmeta je osposobiti studente da prepoznaju  specifičnosti i elemente turističkog tržišta te ulogu i značaj turizma u razvoju nacionalnog gospodarstva.

Proširivanje vokabulara općeg jezika te usvajanje vokabulara i frazeologije struke (ekonomija i ugostiteljstvo). Usvajanje komunikacijskih uzoraka potrebnih za pravilnu usmenu i pisanu komunikaciju. Vođenje dijaloga u okviru struke. Razumijevanje i izlučivanje ključnih pojmova u stručnim tekstovima.. Kulturološki pristup jeziku. Usvajanje osnova poslovnog dopisivanja (upit i ponuda).

Cilj predmeta je osposobiti studente da prepoznaju  specifičnosti i elemente turističkog tržišta te ulogu i značaj turizma u razvoju nacionalnog gospodarstva.