Razvoj produktivnih i receptivnih jezičnih vještina (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja) uz proširivanje jezičnih i gramatičkih struktura (vokabulara, komunikacijskih uzoraka, fonoloških i ortografskih osobina),  te usvajanje vokabulara i frazeologije struke. Stjecanje kompetencija potrebnih za cjeloživotno učenje,  odnosno osposobljavanje za komunikaciju u uvjetima povećane međunarodne mobilnosti i promjenjivog tržišta rada, poticanje autonomnog učenja i senzibilizacija za interkulturalne aspekte.

Razvoj produktivnih i receptivnih jezičnih vještina, proširivanje vokabulara općeg jezika te  usvajanje vokabulara i frazeologije struke. Usvajanje gramatičkih i jezičnih struktura potrebnih za opću (osobne potrebe) i poslovnu komunikaciju. Usmena i pisana poslovna komunikacija. Prijevodi stručnih tekstova. Stjecanje kompetencija potrebnih za cjeloživotno učenje, odnosno osposobljavanje za komunikaciju u uvjetima povećane međunarodne mobilnosti i promjenjivog tržišta rada. Poticanje autonomnog učenja i senzibilizacija za interkulturalne aspekte.

Cilj predmeta je upoznati studente s ulogom i značenjem marketinga u poduzećima. Također će studenti biti upoznati s cjelokupnim sustavom marketing menadžmenta poduzeća kao pretpostavkom za donošenje relevantnih poslovnih odluka.

Student će steći opće i stručne kompetencije potrebne za razumijevanje marketinga kao poslovne koncepcije i njegove uloge u suvremenom gospodarstvu. Student će znati samostalno izraditi analizu okruženja i istraživanja tržišta te marketinški plan poduzeća.


Cilj predmeta je upoznati studente s ulogom i značenjem marketinga u poduzećima. Također će studenti biti upoznati s cjelokupnim sustavom marketing menadžmenta poduzeća kao pretpostavkom za donošenje relevantnih poslovnih odluka.

Student će steći opće i stručne kompetencije potrebne za razumijevanje marketinga kao poslovne koncepcije i njegove uloge u suvremenom gospodarstvu. Student će znati samostalno izraditi analizu okruženja i istraživanja tržišta te marketinški plan poduzeća.