Kratki opis kolegija.
Osposobljavanje studenata za integrirani metodički pristup cjelovitom djecjem razvoju i učenju.
Shvaćanje potrebe za prilagođavanjem metodičkog pristupa kontekstualnim uvjetima, promjenama u društvu i tehnološkom napretku.
i opis kolegija.

1. Dijete – polazište u kreiranju okruženja i odgojno-obrazovnih aktivnosti za upoznavanje okoline
2. Strategije odgojno-obrazovnog djelovanja (svakodnevne životne situacije, planski stvorene situacije – na razini odgojne skupine, ustanove i izvan nje, stvaranje stimulativnog cjelokupnog ozračja za učenje o okolini)
3. Učenje djeteta o prirodi u prirodi, putem posjeta, izleta, šetnji i promatračko-otkrivačkih odgojno-obrazovnih aktivnosti,
4. Kutić prirode u unutrašnjem i vanjskom prostoru ustanove za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (smještaj, oprema, eksponati i njihovo aktualiziranje, pribor za istraživačko-otkrivački rad djece, poticanje istraživačkih odgojno-obrazovnih aktivnosti...).
5. Kako dijete istražuje okolinu (etape istraživanja, multiperceptivne aktivnosti)
6. Raznovrsni metodički modeli istraživačkih odgojno-obrazovnih aktivnosti na primjerima upoznavanja bilja
7. Istraživanje magnetizma
8. Istraživanje svjetlosti i sjene
9. Istraživanje zvuka
10.Istraživanje zraka, vode, pijeska
11. Istraživanje boja
12. Istraživanje kosine, statike, ravnoteže,
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.