Na kolegiju se radi na razvijanju jezičnih vještina studenata na jezičnoj razini C1. Sukladno tome, studenti razvijaju govorne vještine potrebne u interaktivnoj komunikaciji te se upoznaju s kulturnim normama govora i ponašanja anglofonih zemalja. Također, studenti se osposobljavaju za opisivanje i izražavanje osobnih stavova prema vizualnim uzorcima te za diskusiju na zadane teme i probleme. Studente se potiče da izražavaju svoje mišljenje i razvijaju kritičko razmišljanje. Nadalje, teži se postizanju visokih standarda vještina čitanja i akademskog pisanja. Obogaćuje se vokabular čitanjem različitih tekstova i dolazi se do spoznaja o raznim vidovima kulturnog i društvenog života anglofonih zemalja. Obogaćivanje vokabulara također uključuje proučavanje idioma, fraznih glagola i kolokacija s ciljem napredovanja ka boljoj pisanoj i govornoj komunikaciji. Smještanjem gramatičkih struktura u kompleksnu cjelinu gramatičkog sustava postupno se razvija gramatička kompetencija i studenti dobivaju uvid u funkcioniranje engleskoga jezika. Studenti restrukturiraju svoje znanje rješavanjem težih vježbi i prijevoda. Pojačano se radi na savladavanju osnovnih gramatičkih struktura i njihovoj sistematizaciji i klasifikaciji u jednom općem pregledu. Također, razvijaju se strategije učenja i osposobljavanje za samostalan rad.

As Jonathan Culler argues ‘in literary studies these days there is a lot of talk about theory – not just theory of literature’, but theory in a much broader context, theory of culture. This course is an introduction to cultural theory and literature. It captures what has happened in cultural theory (and literary theory) since the 1960s. It covers the major theory paradigms such as structuralism, semiotics, psychoanalysis, deconstruction, feminism, queer theory, postcolonial theory…. It aims to give students a basic understanding of various theoretical approaches used to interpret literary texts and their historical contexts.