Nakon svladanog kolegija, studenti će moći vrednovati projektne ideje, ponuditi kvalitetne inpute i unaprijediti projektne prijedloge iz područja rada odgojno-obrazovne ustanove te planirati i pratiti izvođenje projekta.

Upoznati studente s osnovnim marketinškim konceptima. Predstaviti specifičnosti primjene marketinga u odgojno-obrazovnim ustanovama.

Nakon svladanog kolegija, studenti će moći uskladiti poslovanje odgojno-obrazovne ustanove s zakonskim okvirom, znati će protumačiti financijska izvješća i donijeti poslovne odluke temeljem njih te će moći učinkovito implementirati ICT u radu školu.

Cilj kolegija jeste osposobiti polaznike za razumijevanje koncepta inkluzivnog obrazovanja koje pretpostavlja najsloženije odnose u školi. Kroz identifikaciju i vrednovanje kvalitetnog pristupa odgojno-obrazovnom radu s djecom s posebnim potrebama s obzirom na specifične teškoće polaznici će razumjeti ulogu ključnih sudionika i dionika u realizaciji inkluzivnog procesa na razini odgojno-obrazovne ustanove. Riječ je o specifičnim odnosima i situacijama, kao što su djeca i učenici s posebnim potrebama u širem smislu riječi. Vrijednosti uvažavanja i prihvaćanja različitosti su polazište u odgojno-obrazovnom radu.