Razrada i analiza operativnih kurikuluma (kurikula, uputnika) nastave stručno-tehničkog područja i izborne nastave iz tehničkog područja. Izrada potrebne dokumentacije za izvođenje nastave. Izrada nastavnog plana i programa (kurikuluma) za rad s tehnički i informatički nadarenim učenicima. Izbor, prilagođavanje, nadopunjavanje i vrednovanje sadržaja. Razrada ciljeva, zadaća i ishoda učenja u stručno-tehničkom području. Izrada instrumenata za provjeravanje napredovanja učenika i ostvarenosti zadataka u strukovnoj školi, na izbornoj nastavi i pri radu s tehnički nadarenim učenicima. Pripremanje, metodička razrada, izrada i analiza praktičnih vježbi i aktivnosti iz programa stručnog tehničkog obrazovanja u srednjoj školi. Realizacija praktične vježbe iz područja obrade materijala, elektrotehnike, energetike, automatike i robotike. Izrada programa za stjecanje profesionalnih znanja i vještina. Razrada dokumentacije za realizaciju učenja temeljenog na projektima. Korištenje računala u edukaciji tehnike i informatike. Organizacija rada u računalnoj učionici - praktikumu. Izrada i razrada konkretnih vježbi u računalnoj učionici - programiranje, tehnička dokumentacija, baze podataka, multimedija, robotika, mjerenje. Korištenje računala i informacijske tehnologije za digitalizaciju tehničkih nastavnih sadržaja. Računalom podržana nastava. Edukacijski sustavi primjereni nastavi tehnike. Učenje na daljinu i e-učenje u tehničkom nastavnom području.

Stažiranje studenata u srednjoj strukovnoj školi strojarske i elektrotehničke struke u trajanju od 15 sati u svakoj školi. Zadatak stažiranja je upoznavanje s radnom okolinom, ustrojem nastave strukovnog tehničkog obrazovanja, nastavnom dokumentacijom, te nazočnost satima izvođenja nastave u odabranim stručno-tehničkim nastavnim predmetima u 1., 2., 3. i 4. razredu. Stažiranje se provodi tijekom ljetnog semestra i završava 15 dana prije kraja tekuće nastavne godine. Tijekom stažiranja student vodi Dnevnik sadržaja aktivnosti i izrađuje zadaće, a nakon praćenja nastave izvodi dva uspješna predavanja (pokusno i ocjensko) pred učenicima u svakoj od škola, iz nastavnih predmeta strojarske ili elektrotehničke skupine. Izvođenju ocjenske nastave dužni su nazočiti studenti, nastavnik-mentor i nastavnik Metodike nastave politehnike. Nakon održane ocjenske nastave studenta provodi se skupna analiza održane nastave. O sadržaju nastave i zapažanjima provedene analize održane nastave studenti izvještavaju u dnevniku ili putem realiziranih zadaća.

Predavanja: Metode nastavnog rada u radno-tehničkom području - primjena općih didaktičkih metoda u nastavi radno-tehničkog područja - verbalna, demonstracijska, eksperimentalna, operacijsko-radna metoda i instruktaža kao specifična nastavna metoda tehničkog područja; "shema" primjene metoda u nastavi radno-tehničkog područja, "model" i posebnosti izbora metoda u nastavi radno-tehničkog područja. Primjena didaktičkih sustava i strategija u tehničkom osposobljavanju - tradicionalni pristup, projektna nastava, problemska nastava, modularno-strukturirana nastava, multimedijski pristup, kontekstualna nastava, integrirana nastava. Metodički oblici i metodički postupci, značenje primjene nastavnih sredstava i pomagala te objekata tehnike i tehnologije u nastavi. Pedagoška analitika rada kao osnovna metodologija programiranja u stručnom tehničkom području (snimanje, opisivanje i analiza rada, sistematiziranje zahtjeva, dokumentacija programa). Praktične vježbe i aktivnosti u edukaciji tehnike; laboratorijski rad i praktična nastava - izrada laboratorijskih, instrukcijskih i operacijskih listova. Izborna nastava, izvannastavne i izvanškolske tehničke aktivnosti - organizacija i metode rada, izborni program, projekt, tečaj. Rad s tehnički nadarenim učenicima. Forme i sustavi osposobljavanja za praktičan rad, specifične metode praktične izobrazbe. Stručna ekskurzija u edukaciji tehnike. Informacijsko-komunikacijska tehnologija u politehničkom odgoju i obrazovanju. Praćenje napredovanja, kontrola i vrednovanje učenika; elementi praćenja napredovanja i ocjenjivanja, vođenje dokumentacije za praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje postignuća. Praćenje učenika na proizvodnom radu u poduzećima i pogonima izvan škole; dokumentacija za praćenje učenika u praktičnoj nastavi.

Seminar: Realizacija projektne i problemske nastave u radno-tehničkom području. Praktična primjena pedagoške analitike rada - metodologija izrade dokumentacije programa za tehničko osposobljavanje - snimanje, opisivanje i analiza rada, sistematiziranje zahtjeva rada i izrada dokumentacije programa. Razrada i analiza tehničke dokumentacije za praktične vježbe stručno-tehničkog područja. Izrada instrumenata za praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje postignuća učenika. Održavanje najmanje dva uspješna predavanja u realnim uvjetima u školi i na osnovi samostalno izrađenih pisanih priprema iz operativnog programa škole, te analiza održane nastave uz sudjelovanje svih studenata u grupi.