- Nositelj kolegija: Sonja Koren
 

- Nositelj kolegija: Vjekoslav Krželj
 - Izvođač kolegija: Diana Aranza
 
- Nositelj kolegija: Sonja Koren
 
- Nositelj kolegija: Nada Tomasović Mrčela
 - Izvođač kolegija: Mario Marendić
 
- Nositelj kolegija: Vesna Antičević
 - Izvođač kolegija: Diana Aranza
 - Izvođač kolegija: Mario Marendić
 

| 
   NAZIV PREDMETA  | 
  
   Zdravstvena njega odraslih I  | 
 |||||||
| 
   Kod predmeta  | 
  
   ZSS614  | 
 |||||||
| 
   Studijski program  | 
  
   Sestrinstvo  | 
  
   Godina studija  | 
  
   2.  | 
 |||||
| 
   Nositelj/i predmeta  | 
  
   izv. prof. dr. sc. Ante Obad, dr. med.  | 
  
   Bodovna vrijednost (ECTS)  | 
  
   8  | 
 |||||
| 
   Suradnici  | 
  
   Matea Dolić, mag. med. techn., predavač Mario Marendić, mag. med. techn., predavač Diana Aranza, mag. med. techn., predavač 
 Mentorice s Klinike za unutarnje bolesti KBC-a Split Mentorice s Klinike za neurologiju KBC-a Split Mentorice s Klinike za zarazne bolesti KBC-a Split Mentorice s Klinike za plućne bolesti KBC-a Split  | 
  
   Način izvođenja nastave (broj sati u semestru)  | 
  
   P  | 
  
   S  | 
  
   KL  | 
  
   PKL  | 
  
   T  | 
 |
| 
   40  | 
  
   10  | 
  
   100  | 
  
   20  | 
  
   
  | 
 ||||
| 
   Status predmeta  | 
  
   obavezan  | 
  
   Postotak primjene e-učenja  | 
  
   Do 20%  | 
 |||||
| 
   OPIS PREDMETA  | 
 ||||||||
| 
   Ciljevi predmeta  | 
  
   Osposobiti studenta za provođenje zdravstvene njege bolesnika s kroničnim nezaraznim bolestima. Osposobiti studenta za provođenje zdravstvene njege bolesnika sa zaraznim bolestima. Osposobiti studenta za provođenje kardiopulmonalne reanimacije. 
  | 
 |||||||
| 
   Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije potrebne za predmet  | 
  
   Položeni predmeti sa 1. godine: - Zdravstvena njega - Proces zdravstvene njege - Kliničke vještine I 
 Odslušani predmeti: - Interna medicina - Neurologija - Infektologija  | 
 |||||||
| 
   Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)  | 
  
   Nakon odslušanog predmeta i položenog ispita studenti će biti osposobljeni: 1. Planirati, provoditi i evaluirati zdravstvenu njegu bolesnika s kroničnim nezaraznim bolestima 2. Planirati, provoditi i evaluirati zdravstvenu njegu bolesnika sa zaraznim bolestima 1. Pripremati bolesnike za provođenje neinvazivnih i invazivnih dijagnostičkih postupaka 2. Pratiti stanje bolesnika, uočiti pojavu eventualnih komplikacija te započeti proces skrbi 3. Odrediti prioritete u provođenju zdravstvene skrbi 4. Pokazati znanje i vještine za rješavanje nepredvidivih situacija u sestrinskoj praksi 5. Odgovoriti na suvremene stručne zahtjeve u skrbi za bolesnike 6. Uzorkovati biološki materijal za ordinirane pretrage 7. Primjenjivati ordiniranu terapiju i uz pomoć medicinskih aparata (perfuzor, infuzomat) 8. Provoditi sestrinsku skrb u specifičnim i zahtjevnim uvjetima (Sterilne jedinice, Jedinice za intenzivno liječenje) 9. Provoditi i nadzirati monitornig bolesnika 10. Započeti i sudjelovati u procesu kardiopulmonalne ranimacije 
  | 
 |||||||
- Nositelj kolegija: Ante Obad
 - Izvođač kolegija: Diana Aranza
 - Izvođač kolegija: Matea Dolić
 - Izvođač kolegija: Mario Marendić
 
- Nositelj kolegija: Ante Obad
 - Izvođač kolegija: Diana Aranza
 - Izvođač kolegija: Mario Marendić
 

- Nositelj kolegija: Nađa Aračić
 - Izvođač kolegija: Diana Aranza
 

| 
   NAZIV PREDMETA  | 
  
   Zdravstvena njega majke i novorođenčeta  | 
  
  |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Kod predmeta  | 
  
   ZSS607  | 
  
  |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Studijski program  | 
  
   Sestrinstvo  | 
  
   Godina studija  | 
  
   2.  | 
  
  |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Nositelj/i predmeta  | 
  
   doc. dr. sc. Nađa Aračić, dr. med.  | 
  
   Bodovna vrijednost (ECTS)  | 
  
   6  | 
  
  
  | 
  
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Suradnici  | 
  
   Matea Dolić, mag. med. techn., predavač 
 
 Mentorice s Klinike za ženske bolsti i porode KBC-a Split  | 
  
   Način izvođenja nastave (broj sati u semestru)  | 
  
   P  | 
  
   S  | 
  
   KL  | 
  
   PKL  | 
  
   T  | 
  
  |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   25  | 
  
   5  | 
  
   90  | 
  
   10  | 
  
   
  | 
  
  ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Status predmeta  | 
  
   obavezan  | 
  
   Postotak primjene e-učenja  | 
  
   Do 20%  | 
  
  
  | 
  
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   OPIS PREDMETA  | 
  
  
  | 
  
 |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Ciljevi predmeta  | 
  
   
 Osposobiti studenta za planiranje, provođenje i evaluaciju zdravstvene njege trudnice. Osposobiti studenta za planiranje, provođenje i evaluaciju zdravstvene njege novorođenčeta. Osposobiti studenta za planiranje, provođenje i evaluaciju zdravstvene njege majke. 
  | 
  
  
  | 
  
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije potrebne za predmet  | 
  
   Odslušana nastava i kolokvirani seminari iz predmeta: · Osnove zdravstvene njege · Zdravstvene njege u sestrinstvu · Proces zdravstvene njege · Kliničke vještine I.  | 
  
  
  | 
  
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)  | 
  
   Nakon odslušanog predmeta i položenog ispita studenti će biti osposobljeni: 1. definirati potrebe za zdravstvenom njegom trudnice /majke 2. definirati potrebe za zdravstvenom njegom novorođenčeta 3. educirati trudnicu/majku o prehrani, fiziološkim događajima, fizičkoj aktivnosti u svrhu promicanja i očuvanja zdravlja te prevencije bolesti u vrijeme trudnoće i nakon poroda 4. objasniti probleme u antenatalnom, intrapartalnomte i postpartalnom razdoblju u trudnice i babinjače 5. objasniti načine poroda, pripremu trudnice za porod i moguće komplikacije u porodu 6. opisati hitna stanja u žene tijekom trudnoće i babinja/puerperija 7. objasniti uredno postpartalno razdoblje i postpartalne komplikacije 8. opisati fiziološke promjene u novorođenčeta 9. definirati stanja koja zahtijevaju hitne intervencije u novorođenačkom razdoblju 
  | 
  
  
  | 
  
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave  | 
  
  
  | 
  
  
  | 
  
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Vrste izvođenja nastave:  | 
  
   ☒ predavanja ☒ seminari i radionice ☒ vježbe ☐ on line u cijelosti ☒ mješovito e-učenje ☐ terenska nastava  | 
  
   ☒ samostalni zadaci ☒ multimedija ☒ laboratorij ☒ mentorski rad ☐ (ostalo upisati)  | 
  
  ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Obveze studenata  | 
  
   Odslušana nastava, kolokvirani seminari i vježbe. 
  | 
  
  
  | 
  
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Praćenje rada studenata (upisati udio u ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS bodova odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta):  | 
  
   Pohađanje nastave  | 
  
   
  | 
  
   Istraživanje  | 
  
   
  | 
  
   Praktični rad  | 
  
   1.85  | 
  
  ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Eksperimentalni rad  | 
  
   
  | 
  
   Referat  | 
  
   
  | 
  
   
 (Ostalo upisati)  | 
  
   
  | 
  
  |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Esej  | 
  
   
  | 
  
   Seminarski rad  | 
  
   | 
  
   
 (Ostalo upisati)  | 
  
   
  | 
  
  |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Kolokviji  | 
  
   
  | 
  
   Usmeni ispit  | 
  
   
  | 
  
   
 (Ostalo upisati)  | 
  
   
  | 
  
  |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Pismeni ispit  | 
  
   4.15  | 
  
   Projekt  | 
  
   
  | 
  
   
 (Ostalo upisati)  | 
  
   
  | 
  
  |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu  | 
  
   
 
 
 ODNOS USPJEHA I OCJENE 
  | 
  
  
  | 
  
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija)  | 
  
   Naslov  | 
  
   Broj primjeraka u knjižnici / broj studenata  | 
  
   Dostupnost putem ostalih medija  | 
  
  
  | 
  
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Dolić M. Nastavni tekstovi. OZS, 2021. U izradi je skripta  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
  ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Dopunska literatura 
  | 
  
   Dražančić, A., i sur. Porodništvo, Školska knjiga, Zagreb, 1999 Randić Lj., Androlšek – jeras I.: Planiranje obitelji, Otokar Keršovani, Rijeka, 1984. Djelmiš, j., i sur. Hitna stanja u ginekologiji i porodništvu, Školska knjiga,Zagreb 2003 Mardešić, D., i sur. Pedijatrija, Školska knjiga, Zagreb, 2000 – odabrana područja iz novorođenog i nedonošenog djeteta.  | 
  
  
  | 
  
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje utvrđenih ishoda učenja  | 
  
   Aktivno sudjelovanje na nastavi. Redovitost pohađanja nastave: 
  | 
  
  
  | 
  
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Ostalo (prema mišljenju predlagatelja)  | 
  
   
  | 
  
  
  | 
  
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
  | 
 ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Nositelj kolegija: Nađa Aračić
 - Izvođač kolegija: Matea Dolić
 

- Nositelj kolegija: Vjekoslav Krželj
 - Izvođač kolegija: Diana Aranza
 
- Nositelj kolegija: Vjekoslav Krželj
 - Izvođač kolegija: Diana Aranza
 - Izvođač kolegija: Ante Buljubašić
 - Izvođač kolegija: Matea Dolić
 
- Nositelj kolegija: Mihajlo Lojpur
 - Izvođač kolegija: Diana Aranza
 - Izvođač kolegija: Ante Buljubašić
 - Izvođač kolegija: Matea Dolić
 - Izvođač kolegija: Mario Marendić
 - Izvođač kolegija: Mario Podrug
 
- Nositelj kolegija: Julije Meštrović
 - Izvođač kolegija: Diana Aranza
 

- Nositelj kolegija: Vjekoslav Krželj
 - Izvođač kolegija: Diana Aranza
 
- Nositelj kolegija: Frane Mihanović
 - Izvođač kolegija: Tatjana Matijaš
 
- Nositelj kolegija: Mihajlo Lojpur
 - Izvođač kolegija: Mario Marendić
 
- Nositelj kolegija: Frane Mihanović
 - Izvođač kolegija: Tatjana Matijaš
 
- Nositelj kolegija: Mihajlo Lojpur
 - Izvođač kolegija: Mario Marendić
 
- Nositelj kolegija: Mihajlo Lojpur
 - Izvođač kolegija: Mario Marendić
 - Izvođač kolegija: Mario Podrug
 
- Nositelj kolegija: Mihajlo Lojpur
 - Nositelj kolegija: Mario Marendić
 
- Nositelj kolegija: Frane Mihanović
 - Izvođač kolegija: Tatjana Matijaš
 
- Nositelj kolegija: Anamarija Jurčev Savičević
 - Izvođač kolegija: Iris Jerončić Tomić
 - Izvođač kolegija: Rosanda Mulić
 
- Nositelj kolegija: Anamarija Jurčev Savičević
 - Izvođač kolegija: Iris Jerončić Tomić
 - Izvođač kolegija: Rosanda Mulić
 
- Nositelj kolegija: Anamarija Jurčev Savičević
 - Izvođač kolegija: Iris Jerončić Tomić
 - Izvođač kolegija: Iris Jerončić Tomić
 - Izvođač kolegija: Ivana Kolčić
 - Izvođač kolegija: Rosanda Mulić
 - Izvođač kolegija: Ingrid Tripković
 - Izvođač kolegija: Ingrid Tripković
 
- Nositelj kolegija: Anamarija Jurčev Savičević
 - Izvođač kolegija: Iris Jerončić Tomić
 - Izvođač kolegija: Ivana Kolčić
 - Izvođač kolegija: Rosanda Mulić
 - Izvođač kolegija: Rosanda Mulić
 - Izvođač kolegija: Ingrid Tripković
 - Izvođač kolegija: Jadranka Vrsalović
 
- Nositelj kolegija: Ana Poljičanin
 - Izvođač kolegija: Jure Aljinović
 - Izvođač kolegija: Jure Aljinović
 - Izvođač kolegija: Nikolina Jurić
 - Izvođač kolegija: Sandra Kuzmičić
 
- Nositelj kolegija: Sonja Koren
 
- Nositelj kolegija: Sonja Koren
 
- Nositelj kolegija: Sonja Koren
 
- Nositelj kolegija: Sonja Koren
 
- Nositelj kolegija: Sonja Koren
 
- Nositelj kolegija: Anamarija Jurčev Savičević
 
- Nositelj kolegija: Anamarija Jurčev Savičević
 
- Nositelj kolegija: Anamarija Jurčev Savičević
 
- Nositelj kolegija: Marko Mimica
 - Izvođač kolegija: Diana Aranza