The transformation of traditional organizational forms into digital forms involves the use of new technologies, personal computers, social networks, mobile devices, various applications, agile enterprises, Big Data analytics, and other digital forms of enterprise communication. The forms of communication described assume that the organization has a developed electronic form of communication and that its employees are trained to use such a form of communication. The main objective of this course is to acquire knowledge about the importance, significance and types of digital communication channels and to recognize differences with traditional forms of communication. Through the practical part of this course, students will independently create digital communication content (Canva, Infografika, Piktochart), create content for online businesses (Wordpress, Google site), create an online presence to improve search engine rankings (keywords, social media - Facebook, Instagram), email marketing (creating promotional materials in Mailchimp), videos, advertising on the display network, use web analytics, optimize online marketing and use e-commerce. 

Transformacija tradicionalnih oblika organizacije u digitalne podrazumijeva upotrebu novih tehnologija, osobnih računala, društvenih mreža, mobilnih uređaja, raznih aplikacija, agilnog poslovanja, analize velikih baza podataka (engl. big data analysis) i drugih digitalnih oblika za poslovnu komunikaciju. Opisani oblici komunikacije podrazumijevaju da organizacija ima razvijeni elektronički oblik komuniciranja i da su njezini zaposlenici educirani za takav oblik komuniciranja. Glavni cilj ovog predmeta je usvajanje znanja o važnosti, značaju i vrstama digitalnih kanala komunikacije i prepoznavanje razlika u odnosu na tradicionalne oblike komunikacije. Kroz praktični dio ovog predmeta studenti će samostalno kreirati sadržaje digitalne komunikacije (Canva, Infografika, Piktochart), kreirati sadržaje za poslovanje na mreži (Wordpress, Google site..) izraditi online prisutnost poboljšati rangiranje na tražilicama (ključne riječi, društveni mediji - Facebook, Instagram..), e-mail marketinga (izrada promotivnih materijala u Mailchimpu), videozapisa, oglašavanja na prikazivačkoj mreži, koristiti web analitiku, optimizaciju online marketinga te koristit e-trgovinu.

Međuovisnost gospodarstva i okoliša (Eko-ograničenja gospodarskog rasta; Gospodarske funkcije okoliša; Uzroci degradacije i zagađenja okoliša) Ekološke eksterna... više
Malo i srednje poduzetništvo. Posebnosti malog i srednjeg poduzeća. Kreativnost i poslovne ideje. Pripreme i pretpostavke za izradu poslovnog plana. Financijski... više
Uvod u e-poslovanje. Što je Internet? Značaj Interneta kao medija. World Wide Web. Način rada. Pretraživanje Weba. Publiciranje na Webu. Vrste e-poslovanja. Pos... više
Vrijednosni papiri: pojam i podjela vrijednosnih papira (dužnički i vlasnički vrijednosni papiri). Pravni i financijski aspekti vrijednosnih papira. Kratkoročni... više
Vrijednosni papiri: pojam i podjela vrijednosnih papira (dužnički i vlasnički vrijednosni papiri). Pravni i financijski aspekti vrijednosnih papira. Kratkoročni... više
Razvoj i suvremeni pristup kontrolingu: razumjevanje cijeva i načina upravljanja poduzeća, pojam , značaj i uloga kontrolinga u upravljanju, razvoj kontrolinga,... više
Modeliranje u poslovnom odlučivanju: Model: analitički, deterministički, stohastički, simulacijski. Analitičke metode: Determinističke- linearno programiranje, ... više
Praćanje i evidentiranje usluga u svim tipovima poduzeća u tržišnom gospodarstvu. Definiranje usluga i njihova klasifikacija. Servuction sustav, blueprinting ko... više
Osnova međunarodnog marketinga. Teoretske postavke međunarodne razmjene. Kulturne značajke. MIS međunarodnog marketinga. Ulazak na strana tržišta. Ekspanzija iz... više
Osnova međunarodnog marketinga. Teoretske postavke međunarodne razmjene. Kulturne značajke. MIS međunarodnog marketinga. Ulazak na strana tržišta. Ekspanzija iz... više
UVOD: Pojam malog poduzeća. Karakteristike malog poduzeća. Prilike i izazovi malog poduzeća. Uloga malog poduzeća u razvoju gospodarstva. OSNIVANJE MALOG PODUZE... više

Cilj predmeta je osposobiti studente za razumijevanje koncepata upravljanja u privatnim i javnim zdravstvenim organizacijama, fokusirajući se na specifičnosti poslovnog odlučivanja unutar sustava zdravstva.  

Program sadrži ove tematske jedinice: određenje metodologije kao znanosti; vrste znanosti i njihovi predmeti istraživanja; znanstvena teorija, hipoteza i stv... više
Pojam, načela i zadaci poslovne politike banaka. Determinante poslovne politike. Suvremene pojave i obilježja poslovne politike banaka u svijetu. Financijske in... više
Pojam, načela i zadaci poslovne politike banaka. Determinante poslovne politike. Suvremene pojave i obilježja poslovne politike banaka u svijetu. Financijske in... više
Osobitosti poslovnog tržišta. Segmentacija i izbor ciljnog poslovnog tržišta. Istraživanje poslovnog tržišta i predviđanje potražnje. Istraživanje karakterist... više
Mjesto i uloga poslovnog okruženja u ekonomskoj znanosti; Evolucija teorijskih pristupa poslovnom okruženju; Utjecaj znanosti, tehnike i tehnologije na poslovno... više
Temeljni teorijski pojmovi računovodstva troškova. Inputi poslovnog procesa i njihovo procesiranje u računovodstvu troškova ? osnovna sredstva, materijal, vanjs... više
Pojam, značaj i uloga revizije u korporativnom upravljanju. Vrste revizije- eksterna, interna, državna. Revizija kao profesija: revizijski standardi, Kodeks p... više
Pojam kvalitete. Povijesni razvoj sustava upravljanja kvalitetom. Strateško upravljanje kvalitetom. Kvaliteta proizvoda, usluga, procesa i organizacija. TQM. Sp... više
Osnove teorije odlučivanja. Analiza problema odlučivanja. Proces odlučivanja. Faze u procesu odlučivanja. Modeli i tehnike odlučivanja. Izbor metoda i tehnika. ... više
Teorija organizacije u kontekstu ekonomske i sociološke (biheviorističke) teorije. Populacijsko-ekološki model. Strukturalisti - SCP model. Ekonomska struktura ... više
Cilj kolegija je ukazati na međusobnu interakciju brojnih entiteta i čimbenika internoga i eksternog okruženja sa svrhom da se studentima, kao budućim menadžerima, pruži suvremena teorijska i praktična podloga za donošenje upravljačkih odluka koje su često suboptimalnoga karaktera, kako bi se jačala poslovna efikasnost i efektivnost.
Pojam kvalitete. Povijesni razvoj sustava upravljanja kvalitetom. Strateško upravljanje kvalitetom. Kvaliteta proizvoda, usluga, procesa i organizacija. TQM. Sp... više
Uvod u upravljanje troškovima. Pojmovna određenost troškova, Suvremena koncepcija troškova. Troškovi i iskorištenost kapaciteta. Fiksni i varijabilni troškovi. ... više
Cjelokupni sadržaj obuhvaća porezne sustave i politike razvijenih zemalja i zemalja post tranzicije, s naglaskom na EU, te usporedbu ovih sustava s Hrvatskom. ... više
Cjelokupni sadržaj obuhvaća porezne sustave i politike razvijenih zemalja i zemalja post tranzicije, s naglaskom na EU, te usporedbu ovih sustava s Hrvatskom. ... više

Najvažnija funkcija sustava poslovne inteligencije je mogućnost izrade poslovnih izvještaja koji pridonose učinkovitom procesu donošenja odluka u poslovanju uz primjenu alata za analizu i prezentaciju multidimenzionalnih podataka. Poslovni izvještaji su integralni dio upravljanja kompanijom, i menadžeri ih koriste kako bi pratili progres, tj. napredak zadanih poslovnih ciljeva, kontrolirali rashode i povećavali prihode u organizaciji, predvidjeli poslovne trendove i time doprinijeli daljnjem razvoju poslovanja. Poslovno izvještavanje vrlo je značajno za sve segmente poslovanja, stoga, glavni cilj ovog predmeta je upoznati studente sa osnovnim pojmovima velikih podataka i poslovne inteligencije te praktičnom primjenom u vidu dizajniranja i pripreme velikih podataka, a zatim i praktičnom izradom izvještaja primjenom alata za poslovno izvještavanje kao što su Power Query, Power Pivot, Power BI Desktop.


Uvod u vrednovanje poduzeća. Pristup i izbor pristupa vrednovanju poduzeća. Obuhvat vrednovanja poduzeća. Temeljni činitelji procjenjivanja vrijednosti poduzeća... više