Nositeljica kolegija: doc.dr.sc. Jelena Maričić (jmaricic@hrstud.hr)

Asistentica: Katarina Jelić, mag.psych. (kjelic@hrstud.hr)


DOBRODOŠLI NA KOLEGIJ PRIPREMA PREVENTIVNIH PROGRAMA

Praktikum odnosa s javnošću je interaktivan kolegij koji studentima približava praktična znanja odnosa s javnošću i komunikacijskog menadžmenta. Uključuje vježbe pisanja, strateškog planiranja, organizacije, praktičnog pristupa problematici OsJ i simulacije stvarnih situacija iz prakse.

Od studenata se očekuje aktivan angažman.

Završnu ocjenu čine ocjena projekta, ocjena eseja i zadaće.

Organizacija i upravljanje događajima studentima će približiti teorijski i praktični aspekt upravljanja događajem (event management). Kolegij će objasniti kompleksan proces kreiranja događaja i ukazati na razliku između upravljanja događajem i njegove promidžbe pridobivanjem javnoga mnijenja (event marketing).​

Na praktičnim primjerima iz realnog sektora studenti će upoznati tijek planiranja i postavljanja događaja, protokolarne aktivnosti, ali i ostale čimbenike nužne za uspješno ostvarenje događaja – ljudske i financijske resurse, zakonsku regulativu i ograničenja te komunikacijske aktivnosti koje uključuju sinergiju odnosa s javnošću i marketinga..

Završnu ocjenu čine pisani ispit, projektni zadatak, praktični rad (zadaće) te angažman na nastavi.


Iva Ivanković (iivankov1@hrstud.hr)

konzultacije: četvrtkom 11.15h-12.15h ili mailom

Elementi vrjednovanja:

redovito pohađanje (dozvoljena 3 izostanka);

seminar (pisana forma i izlaganje);

ispit.


Link za odabir seminarske teme:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ukaLO4C0ZmEAVElLcurOfNSBrC9j5ZxVp7kRYj7ywJA/edit?usp=sharing

Semarsku temu mogu pisati najviše tri osobe!

Upute za pisanje seminara:

Struktura seminara

⊹1.  naslovna stranica (naslov teme, ime i prezime studenata,   nadnevak)
⊹2.  sadržaj – naslovi i podnaslovi s pripadajućim stranicama
⊹3.  uvod –kontekstualizirati temu te iznijeti ključne postavke koje će biti obrađene u tekstu
⊹4.  razrada teme - teorijska utemeljenost seminara, praktična primjena, kritičko razmišljanje o temi: suprotstavljena gledišta i stavovi
⊹5.  zaključak – sinteza osnovnih postavki iznesenih u seminaru
⊹6.  popis literature (minimalno 5 izvora)
⊹7.  prilog (ukoliko postoji)

Tehničke upute:
veličina seminarskog rada: najmanje 5 kartica teksta po

jednom studentu

⊹-  font: Ariel
⊹-  veličina slova teksta: 12
⊹-  veličina slova naslova: 14
⊹-  veličina slova fusnota/bilješki: 10
⊹-  razmak između redaka: 1.5
⊹-  numeriranje stranica: dolje u sredini
⊹-  margine: 2.5 lijevo i desno, 2 gore i dolje (standardne  

                  margine, već podešene kod većine računala)

⊹-  tekst: uključiti opciju Justify (poravnavanje teksta)
⊹-  citiranje: APA stil
⊹-  literatura: na kraju, autori navedeni abecednim

Ljubazno molim, seminar poslati najkasnije na dan izlaganja. Hvala!




Imidž, upravljanje ugledom i lobiranje interaktivan je kolegij i podrazumijeva aktivan angažman studenata.
U okviru ovog kolegija studenti će:​

  • dobiti uvid u ključne elemente identiteta organizacije koji utječu na kreiranje imidža, u osnove lobiranja te u ključne osobine lobista kao i pozicioniranja organizacije na tržištu ​
  • se osposobiti za primjenu alata odnosa s javnošću koji se koriste tijekom procesa kreiranja identiteta i organizacijske kulture, a koji utječu na ugled organizacije​
  • upoznati osnovne alate rada lobista koji se koriste u praksi OSJ​
  • upoznati osnovne teorijama identiteta i imidža te vještine potrebne za praktični rad u OSJ.

Završnu ocjenu čine pisani ispit, projektni zadatak, praktični rad (zadaće) te angažman na nastavi.

Cilj kolegija je predstaviti pojavne oblike i uzročne mehanizme društvenog ponašanja; rasvijetliti ulogu interpersonalne i masovne komunikacije u formiranju kolektivnih vjerovanja kao preduvjeta kolektivnog odlučivanja i kolektivnog djelovanja; izložiti pojavne oblike, uzročne mehanizme i posljedice političkih (svjetonazorskih) podjela u društvu; na temelju ponuđenih tekstova i rasprave na nastavi potaknuti studente na samostalno istraživanje i tumačenje uloge komunikacije u suvremenom umreženom društvu.