• Uvjet za pristupanje završnom ispitu na preddiplomskom studiju i obrani diplomskog rada na diplomskom studiju su položeni svi ispiti s preddiplomskog, odnosno diplomskog studija psihologije.
  • Prije pristupanja završnom ispitu, odnosno diplomskom ispitu, student je dužan sudjelovati u istraživanjima koja provode članovi Odsjeka za psihologiju.
  • Za sudjelovanje u istraživanjima u trajanju od minimalno 30 sati tijekom preddiplomskog studija student dobiva 1 ECTS bod. Student treba sudjelovati u istraživanjima iz najmanje 3 različita područja (maksimalno 10 sati na pojedinom istraživanju).
  • Za sudjelovanje u istraživanjima u trajanju od minimalno 20 sati tijekom diplomskog studija student dobiva 1 ECTS bod. Student treba sudjelovati u istraživanjima iz najmanje 2 različita područja (maksimalno 10 sati na pojedinom istraživanju).

Sadržaji predmeta obuhvaćaju opis osnovnih metoda i vještina savjetovanja, uspostavljanje terapijskoga odnosa, strukturiranje seanse i terapijskoga procesa te postavljanje ciljeva i planiranje tretmana; osnovne karakteristike obiteljske i grupne terapije, intervencije u kriznim situacijama.

Studenti se upoznaju s osnovnim teorijskim pristupima u okviru psihodinamskih, humanističkih i bihevioralno-kognitivnih orijentacija, te sistemskih pristupa. Pojedini pristupi tretmanu ilustriraju se kroz niz prikaza slučajeva. U okviru svakog pristupa izvodi se demonstracija neke od tipičnih terapijskih tehnika.

Kolegij na kojemu ćemo pokušati reorganizirati znanja iz statistike koja ste stekli tijekom studija na jednostavniji način te proširiti i pokazati da svi ti postupci počivaju na relativno jednostavnim i razumljivim temeljima kako bi lakše i bolje mogli razumjeti njihovu primjenu, rezultate te dosege zaključivanja koje omogućavaju.

Sadržaji se kolegija odnose na upoznavanje s kliničkim intervjuom, kliničkim opažanjem te različitim postupcima kliničke procjene. U sadržaju kolegija predviđeno je upoznavanje s postupcima procjene inteligencije, ličnosti te neuropsihologijske procjene. Studenti upoznaju različite mjerne instrumente i postupke procjene te se uvježbavaju u njihovoj primjeni i interpretaciji pod supervizijom nastavnika. Nakon upoznavanja s različitim načinima procjene, studenti provode postupak procjene, analiziraju prikupljene podatke, te ih integriraju u psihologijski nalaz i mišljenje