Predmet je namijenjen studentima 2. godine preddiplomskog jednopredmetnog i dvopredmetnog studija pedagogije. 

Cilj je predmeta da studenti upoznaju osnovne postavke teorija odgoja i fenomen odgoja s motrišta različitih teorija odgoja te da se uvedu u pedagoško mišljenje, a stečena znanja primijene u rješavanju odgojnih i obrazovnih problema. Očekuje se da nakon izvršavanja svih obveza predviđenih nastavnim programom predmeta studenti budu sposobni:

Opći ishodi učenja:

  • provoditi misaone operacije (analize i sinteze, indukcije i dedukcije, apstrakcije i generalizacije, klasifikacije i zaključivanja, vrednovanja);
  • primijeniti ideje u analizi prakse;
  • osvijestiti pedagoški etos za svoj budući profesionalni rad;
  • prikupljati, organizirati, analizirati, vrednovati i prezentirati/komunicirati informacije;
  • upravljati vlastitim učenjem i vremenom;
  • transferirati i interferirati spoznaje iz ovog predmeta na ostale nastavne predmete i situacije.

Specifični ishodi učenja:

  • identificirati i objasniti teorije odgoja u okviru sustava pedagogijske znanosti;
  • definirati i opisati temeljne postavke teorija odgoja;
  • objasniti i analizirati složenost fenomena odgoja iz perspektive različitih teorija odgoja;
  • objasniti i usporediti različite teorije odgoja;
  • objasniti i analizirati odgojno-obrazovne filozofije/implicitne pedagogije;
  • analizirati teorije odgoja na primjerima i slučajevima.

Kolegij Pedagogija rada s mladima communis je kolegij preddiplomskog studija na Odsjeku za pedagogiju kojemu je cilj upoynati studente s elementarnim idejama, oblicima i metodama rada s mladima. 
Kolegij je podijeljen u tri modula, prvi tematizira mlade kao dru[tvenu skupinu, nakon toga slijedi modul posve'en teoriji rada s mladima, dok se završni dio kolegija odnosi na studije slučaja tipova rada s mladima.

Kolegij je dijalektičke prirode što znači da studenti sudjeluju u njegovom su-kreiranju, zajedno s nastavnikom. Od studenata se stoga očekuje aktivna participacija.

Kolegij se izvodi hibridno.

Silabus kolegija nalazi se ovdje.

Izvoditelj kolegija je doc. dr. sc. Marko Kovačić, email: marko.kovacic@bernays.hr

Poštovani studenti i studentice,

radi lakšeg praćenja predavanja, dostavljam još materijala za nastavu,

molim vas da ih proučite.

zahvaljujem na trudu i razumijevanju,

s poštovanjem Sofija Vrcelj

Kolegij je namijenjen studentima prve godine sveučilišnog izvanrednog diplomskog studija pedagogije.

Poštovane studentice i studenti,

tijekom ljetnog semestra 2022/23 na kolegiju komparativna pedagogija analizirat će se sljedeće teme:

Teorijsko-metodološke teškoće komparativne pedagogije (I1-I3)

· Metode u komparativnim istraživanjima odgoja i obrazovanja (I1, I2)

· Sustavi odgoja i obrazovanja u Europi i svijetu – komparativni pristup (prema različitim razinama)

(I5)

· Svjetski problemi odgoja i obrazovanja u kontekstu razvijenih i nerazvijenih zemalja (I4)

· Interkulturalnost i multikulturalnost u globalizacijskim uvjetima (I3, I4)

· Međunarodne (europske i svjetske) organizacije i utjecaj na obrazovanje (I4)

· Nevladine organizacije i školski sustavi (I4)

· Problemi, perspektive i novi trendovi u razvoju školskih sustava u svijetu

Nadamo  se uspješnoj suradnji,
s poštovanjem Sofija Vrcelj i Nadja Čekolj  


Kolegij je namijenjen studentima prve godine sveučilišnog izvanrednog diplomskog studija pedagogije.