Engleski jezik ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja (EJRPOO, 219608)

Oblik nastave: predavanja i vježbe (8P + 8V) (obvezni kolegij, dvosemestralno)

Kolegij ima sljedeće očekivane ishode učenja glede razvoja općih i specifičnih studentskih kompetencija, znanja i vještina:

  • razvoj vještine čitanja i razumijevanja stručne literature na temu ranoga i predškolskog odgoja, osobito strategija razumijevanja pisanoga teksta
  • razvoj i proširivanje aktivnoga i pasivnog vokabulara vezanoga za odgojiteljsku struku
  • razvoj vještina govorenja o stručnim temama (aktivne vještine na razini B2, pasivne vještine na razini C1 prema ZEROJ-u).

Obvezna literatura (odabrana poglavlja):

Nuttall, Christine. Teaching Reading Skills in a Foreign Language: New Edition. 2. izd., Heinemann, 1996.

Rebecca S. New i Moncrieff Cochran, urednici. Early Childhood Education: An International Encyclopedia. Praeger, 2007.-08. 2 sv.

Aktivna uporaba rječnika i gramatičkih priručnika.

Fakultativna literatura:

Oxford Guide to British and American Culture, OUP, 1999.