Mikroekonomika je temeljni ekonomski kolegij koji se izučava na sveučilišnim prijediplomskim studijima. Ovaj kolegij pruža studentima dubinsko razumijevanje kako pojedinci i poduzeća donose odluke u uvjetima ograničenih resursa. Fokusira se na analizu tržišta, ponašanje potrošača, formiranje cijena, teoriju proizvodnje i troškova, te tržišne strukture poput savršene konkurencije, monopola, oligopola i monopolističke konkurencije.

Tijekom predavanja i vježbi, studenti uče kako modelirati ekonomske situacije pomoću grafova i matematičkih izraza, analizirati tržišne trendove, te predviđati posljedice ekonomskih politika. Mikroekonomika također obrađuje teme poput tržišnog neuspjeha, vanjskih učinaka, javnih dobara, te ekonomske dobrobiti.

Cilj kolegija je osposobiti studente za kritičko razmišljanje o ekonomskim problemima i politikama te razviti vještine potrebne za primjenu mikroekonomskih principa u stvarnom svijetu, što je ključno za razumijevanje i rješavanje različitih ekonomskih izazova.