Sadržaj kolegija:

Okvirni programski sadržaji obuhvaćaju sve oblike bazičnih kinezioloških disciplina – monostrukturalnih, polistrukturalnih acikličkih, kompleksnih i estetskih. Programski sadržaji koji se najčešće provode su: fitness, aerobika, plivanje. Športske igre – nogomet, rukomet, košarka, odbojka i stolni tenis. U navedenim športskim igrama obrađuje se i usavršava tehnika i taktika. Za studente oštećena zdravlja predviđeni su posebni kineziterapijski programi uvjetovani njihovim zdravstvenim potrebama. Studentski športski klub omogućuje studentima da zadovolje svoje potrebe za športskim natjecanjima i time postignu osobnu afirmaciju kao i afirmaciju svoga veleučilišta. Odabir sadržaja u određenoj akademskoj godini ovisit će o raspoloživim materijalnim uvjetima i preferenciji studenata prema tako odabranim sadržajima.

Popis literature:

Obvezna literatura:
1. Tudor O. Bompa. (2006.): Periodizacija – teorija i metodologija treninga, Zagreb, GOPAL D.O.O. ISBN: 953-6730-13-8
2. Mišigoj-Duraković, M. i sur. (2018.): Tjelesno vježbanje i zdravlje. Zagreb, Znanje. ISBN: 9789533437026

Izborna literatura:
1. Mark Lauren. (2016.): Vježbanje bez sprava – Anatomija, Zagreb, Mozaik knjiga. ISBN: 978-953-14-1942-0
2. Joshua Clark. (2012.): Vježbajete bez sprava, Zagreb, Mozaik knjiga. ISBN: 978-953-14-1137-0
3. Zvonimir Šatalić. (2018.): Sportska prehrana, Zagreb, Mozaik knjiga. ISBN: 9789-953-343-235-9
4. Arnold G. Nelson, Jouko Kokkenen. (2017.): Istezanje anatomija, Zagreb, Dana Status. ID broj: 9981, Barcode 9788674784204
5. Vlahek Pavao, Havaš Ladislav. (2016.): Abeceda trčanja, Gornji hrašćan, lumbalis j.d.o.o. ISBN: 978-953-59145-0-1

Ciljevi kolegija:

Adekvatnim kineziološkim operatorima studenti zadovoljavaju svoje biopsihosocijalne potrebe za kretanjem čime se uvećavaju njihovi adaptivni i stvaralački potencijali, transformiraju antropološke karakteristike osobito motoričke, morfološke i funkcionalne. Posebni je cilj omogućiti studentima stjecanje temeljnih teorijskih i praktičnih znanja kojim se oni osposobljavaju za samostalno programiranje i provođenje procesa tjelesnog vježbanja.


Sadržaj kolegija:

Okvirni programski sadržaji obuhvaćaju sve oblike bazičnih kinezioloških disciplina – monostrukturalnih, polistrukturalnih acikličkih, kompleksnih i estetskih. Programski sadržaji koji se najčešće provode su: fitness, aerobika, plivanje. Športske igre – nogomet, rukomet, košarka, odbojka i stolni tenis. U navedenim športskim igrama obrađuje se i usavršava tehnika i taktika. Za studente oštećena zdravlja predviđeni su posebni kineziterapijski programi uvjetovani njihovim zdravstvenim potrebama. Studentski športski klub omogućuje studentima da zadovolje svoje potrebe za športskim natjecanjima i time postignu osobnu afirmaciju kao i afirmaciju svoga veleučilišta. Odabir sadržaja u određenoj akademskoj godini ovisit će o raspoloživim materijalnim uvjetima i preferenciji studenata prema tako odabranim sadržajima.

Popis literature:

Obvezna literatura:
1. Tudor O. Bompa. (2006.): Periodizacija – teorija i metodologija treninga, Zagreb, GOPAL D.O.O. ISBN: 953-6730-13-8
2. Mišigoj-Duraković, M. i sur. (2018.): Tjelesno vježbanje i zdravlje. Zagreb, Znanje. ISBN: 9789533437026

Izborna literatura:
1. Mark Lauren. (2016.): Vježbanje bez sprava – Anatomija, Zagreb, Mozaik knjiga. ISBN: 978-953-14-1942-0
2. Joshua Clark. (2012.): Vježbajete bez sprava, Zagreb, Mozaik knjiga. ISBN: 978-953-14-1137-0
3. Zvonimir Šatalić. (2018.): Sportska prehrana, Zagreb, Mozaik knjiga. ISBN: 9789-953-343-235-9
4. Arnold G. Nelson, Jouko Kokkenen. (2017.): Istezanje anatomija, Zagreb, Dana Status. ID broj: 9981, Barcode 9788674784204
5. Vlahek Pavao, Havaš Ladislav. (2016.): Abeceda trčanja, Gornji hrašćan, lumbalis j.d.o.o. ISBN: 978-953-59145-0-1

Ciljevi kolegija:

Adekvatnim kineziološkim operatorima studenti zadovoljavaju svoje biopsihosocijalne potrebe za kretanjem čime se uvećavaju njihovi adaptivni i stvaralački potencijali, transformiraju antropološke karakteristike osobito motoričke, morfološke i funkcionalne. Posebni je cilj omogućiti studentima stjecanje temeljnih teorijskih i praktičnih znanja kojim se oni osposobljavaju za samostalno programiranje i provođenje procesa tjelesnog vježbanja.


Ciljevi kolegijaupoznati studente s programima i fondovima EU, mogućnosti korištenja programa i fondova EU, osposobiti studente za samostalnu pripremu projekta. 

Sadržaj kolegija:
1. Uvod u programe i fondove EU
2. Proračun EU
3. izvori financiranja EE
4. Politike i strategije EU
5. Kohezijska (regionalna) politika EU
6. Zajednička poljoprivredna politika
7. Politika ruralnog razvoja

8. Programi predpristupne pomoći

9. Upravljanje projektnim ciklusom

10. Natječaji i natječajna dokumentacija

11. Priprema projekta

12. Primjeri uspješnih projekata




 




Sadržaj kolegija:

Sadržaj predmeta obuhvaća obradu tekstova iz područja prava (poglavito iz ustavnog, obiteljskog, kaznenog, nasljednog, međunarodnog i ugovornog prava) s ciljem usvajanja osnovne pravne terminologije iz tih područja, te obradu i uvježbavanje gramatičkih struktura zastupljenih u tim tekstovima, koji se smatraju funkcionalno najkorisnijim za jezik pravne struke (pogodbene rečenice, relativne rečenice, tvorba riječi, neupravni govor, perfect infinitive).

Popis literature:

Obvezna literatura:

1.Vićan-Pavić-Smerdel: English for Lawyers, Narodne novine Zagreb, 2003.
2.Quirk-Greenbaum: A University Grammar of English, London 1983.
3.Drvodelić: English-Croatian Dictionary, Zagreb, 1998.
4.Ivir: Englesko-hrvatski upravno-pravni rječnik, Zagreb, 1994.
Dopunska literatura
1.Black: Black’s Law Dictionary, St.Paul. USA, 1991.
2.Constitution of the Republic of Croatia, Zagreb, 2002.

Ciljevi kolegija:

Opća znanja koja se ostvaruju ovim kolegijem obuhvaćaju:
Osposobljavanje studenata za samostalan rad na stručnim tekstovima na engleskom jeziku, što podrazumijeva poznavanje strukture znanstvenog teksta, pristup razumijevanju teksta (scimming i scanning kao tipovi čitanja stručnog teksta, iznalaženje osnovnih informacija, ključnih riječi, postavke i zaključka teksta.
Prepoznavanje i razumijevanje gramatičkih struktura tipičnih za jezik pravne struke u pisanom tekstu;
–    Razumijevanje naučene pravne terminologije i gramatičkih struktura slušanjem predavanja izvornog govornika vezano za jednu od pravnih tema iz udžbenika; Sposobnost samostalnog služenja dvojezičnim englesko-hrvatskim rječnikom.
Posebna znanja uključuju:
Poznavanje stručne pravne terminologije iz područja ustavnog, građanskog, obiteljskog, ugovornog, nasljednog, kaznenog prava, kao i teorijsku-pravnu terminologiju vezanu za povijest, podjele i vrste prava;
–    Posebna gramatička znanja potrebna za razumijevanje, kao i pismenu i govornu uporabu jezika pravne struke;
–    Poznavanje pravila tvorbe i uporabe if-rečenica, slaganje glagolskih vremena u njima, infinitivnih konstrukcija, odnosnih (relativnih) rečenica, modalnih glagola s infinitivom perfecta te tvorbe riječi učestalijih u jeziku prava.
–    Posebna znanja koja će predmet razvijati vezana su i za govornu komunikaciju na engleskom jeziku, a govorne vježbe bit će, s jedne strane, tematski vezane za tekstove u udžbeniku, a s druge strane bit će proširivane sadržajima koji se dotiču teme, ali imaju i životno praktične vrijednosti, kao, primjerice, situacijske dijaloške vježbe vezane za pravno-sociološka pitanja braka, razvoda braka, smrtne kazne, eutanazije, pobačaja, i slično.

Polaganje ispita:

Provjera znanja održava se u formi pismenog i usmenog ispita, a tijekom vježbi studenti po vlastitom izboru mogu prirediti referat i usmeno ga izložiti na jednu od zadanih pravnih tema. Ocjena iz referata pribraja se ocjenama iz pismenog i usmenog dijela ispita, a aritmetička sredina čini konačnu koja se upisuje u indeks.