Cilj predmeta je razvijanje pedagoškog pristupa polaznika u vođenju odgojno-obrazovne ustanove kroz primjenu načela jasnih ovlaštenja, podjeljene odgovornosti i učinkovitog timskog rada. Predmet je usmjeren na procese vođenja organizirane djelatnosti odgojno-obrazovne ustanove u svim segmentima školskog, odgojno-obrazovnog i izvanškolskog rada ravnatelja, te stalno unaprjeđivanje odgojno-obrazovnog rada.

Cilj je predmeta upoznati polaznike sa sustavnim pregledom pojmova, spoznaja i istraživanja iz područja motivacije, posebice u području učenja i poučavanja, te motivacije za rad. Poseban naglasak stavlja se na primjenu teorijskih spoznaja psihologije motivacije u svakodnevnom životu i profesionalnoj praksi sudionika odgojno-obrazovnog procesa s ciljem ostvarivanja njihove dobrobiti i uspješnosti u osobnom i profesionalnom životu.

Cilj predmeta je identificirati kompleksne menadžerske probleme u upravljanju odgojno-obrazovnim ustanovama i ljudskim resursima te predložiti odgovarajuća rješenja.