Cilj kolegija je studentima predstaviti važnost brenda i koristi brendiranja, s posebnim naglaskom na područje turizma. Cilj je također da studenti spoznaju na koji se način turistički brendovi stvaraju i mijenjaju svoje značenje u interakciji s društvom te se upoznati sa strategijom kreiranja brenda, načinom komunikacije brenda, mjerenja vrijednosti i upravljanja brendom.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj kolegija je osposobljavanje studenata za komunikaciju na njemačkom jeziku u području turističke struke na razini A1 Zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike i upoznavanje studenata s nekim kulturološkim
specifičnostima zemalja njemačkog govornog područja.

Očekivani ishodi učenja za predmet
Nakon položenog ispita očekuje se da će student biti sposoban:
1. Prepoznati pri slušanju i čitanju značenje kratkih i jednostavnih tekstove iz područja osobnog okruženja (obitelj, obrazovanje) i iz područja turističke struke (dijalozi u hotelu i u restoranu, hotelski prospekt, rezervacija).
2. Prezentirati obrađeno gradivo u kratkoj i jednostavnoj govornoj interakciji (predstavljanje, upoznavanje, dijalozi u hotelu i u restoranu).
3. Napisati kratke i jednostavne tekstove (životopis, rezervacija, potvrda rezervacije).
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Ciljevi kolegija jesu usvajanje teoretskog znanja i praktičnih kompetencija u kreiranju i upravljanju sadržajem na društvenim medijima.
Temeljni cilj predmeta je prenijeti studentima sveobuhvatna znanja, informacije i iskustva o društvenom poduzetništvu kao kreatoru društvenih promjena, nositelju rasta i razvoja poslovanja te ih obučiti o razvijanju specifičnih osobnih i socijalnih znanja, te nadalje, poduzetničkih znanja, vještina i kompetencija studenata koje će ih motivirati i pripremiti na samozapošljavanje kroz realizaciju različitih društveno prihvatljivih poduzetničkih projekata. .
Cilj predmeta je da studenti upoznaju koncept Elektroničkog poslovanja te dinamičko okruženje kojim je determiniran. Isto tako cilj kolegija jest u tome da studenti mogu identificirati motive, razloge, uzroke i posljedice primjene elektroničkog poslovanja u hotelijerstvu (promatrano s aspekta različitih problemskih područja definiranih sadržajem kolegija). Jedan od konačnih i glavnih ciljeva kolegija jest da studenti budu sposobni formulirati/osmisliti/unaprijediti poslovne koncepte primjenom stečenih znanja, vještina i kompetencija.

Slika e-kolegija preuzeta je sa: https://pixabay.com/photos/people-woman-relax-chill-coffee-2593251/
Cilj predmeta je da studenti upoznaju koncept Elektroničkog poslovanja te dinamičko okruženje kojim je determiniran. Isto tako cilj kolegija jest u tome da studenti mogu identificirati motive, razloge, uzroke i posljedice primjene elektroničkog poslovanja u turizmu (promatrano s aspekta različitih problemskih područja definiranih sadržajem kolegija). Jedan od konačnih i glavnih ciljeva kolegija jest da studenti budu sposobni formulirati/osmisliti/unaprijediti poslovne koncepte primjenom stečenih znanja, vještina i kompetencija.

Slika e-kolegija preuzeta je sa: https://pixabay.com/photos/fantasy-to-travel-travel-vacations-3502188/
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovama marketinga i prodaje smještajnih, konzumnih i ostalih kapaciteta. Ovladati temeljnim procedurama poslovnih područja hotelskih operacija vezanih uz prijamni odjel, odjel hotelskog domaćinstva, odjel hrane i pića, tehničkog održavanja i sigurnosti. Stvoriti pretpostavke za kvalitetno upravljanje kadrovima i poslovnim rezultatom u hotelu. Osposobiti studente za samostalno korištenje hotelskog PMS sustava (Oracle Hospitality Opera) u riješavanju operativnih zadataka u prodaji hotelskih kapaciteta.opis kolegija.
Cilj predmeta je upoznati studente sa inovativnim tehnologijama u turizmu i hotelijerstvu, mogućnostima koje one pružaju i područjima primjene. Cilj je razviti kod studenata specifične vještine i znanja koja su potrebna za primjenu inovativnih tehnologija u turizmu i hotelijerstvu te za razvoj i kreiranje novih koncepata poslovanja pomoću inovativnih tehnologija.

Slika e-kolegija: generirao ChatGPT
Cilj kolegija je razvoj vještina potrebnih za osmišljavanje i provođenje cjelovite integrirane marketinške komunikacije.
Kratki opis kolegija.
Svrha je kolegija upoznati studente s metodologijom provođenja istraživanja tržišta za potrebe gospodarskih subjekata u turizmu i ugostiteljstvu. U izvođenju nastave primijeniti će se različite metode poučavanja, a studenti će se poticati na praktičnu primjenu usvojenog teorijskog znanja.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Ciljevi predmeta

Cilj ovog predmeta je oblikovanje suvremenih teorijskih znanja o međunarodnom turizmu, ali i razvijanje sposobnosti za donošenje strateških odluka kako na razini poduzeća i destinacije tako i na makro razini u
kontekstu promjena odnosa snaga i kretanja na međunarodnom turističkom tržištu.


Očekivani ishodi učenja za predmet

Nakon položenog ispita očekuje se da će student biti sposoban:
1. Interpretirati osnovnu terminologiju struke
2. Spoznati povijesni i društveni kontekst u kojem je međunarodni turizam nastao i u kojem se razvija
3. Interpretirati i prepoznati veze i odnose koje međunarodni turizam uspostavlja s okruženjem
4. Spoznati osnovne nositelje razvojnih procesa u međunarodnom turizmu te pozitivne i negativne posljedice tog razvoja
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj kolegija je upoznati se s menadžerskim vještinama, tehnikama i alatima koje suvremenim menadžerima stoje na raspolaganju u nastojanju da izravno pridonesu rješavanju problema i glavnih izazova koji se stavljaju pred njih u okruženju brzih i kontinuiranih promjena.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Naziv predmeta: Menadžment kvalitete, 6 ECTSa
Studijski program: MOR
Nositelj predmeta:prof. dr. sc. Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
Suradnik na predmetu: Ema Petaković

Za sva pitanja javite se na e-mail adresu: ema.petakovic@fthm.hr


Naziv predmeta: Menadžment kvalitete, 6 ECTSa
Studijski program: PETU
Nositelj predmeta: prof. dr. sc. Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
Suradnik na predmetu: Ema Petaković

Za sva pitanja javite se na e-mail adresu: ema.petakovic@fthm.hr
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj predmeta je upoznati studente sa značenjem i osnovama menadžmenta ljudskog kapitala. U sklopu nastave izučavati će se načela, funkcije i procesi upravljanja ljudskim kapitalom u poslovnim sustavima. Kroz studije slučaja i timski rad studenti će steći kompetencije za izradu poslovne strategije razvoja i promocije kadrova.
Kratki opis kolegija.
Cilj predmeta je osposobiti studente da kritički promišljaju o neprofitnom sektoru, analiziraju i savladavaju kompleksna pitanja menadžmenta neprofitnog sektora, prepoznaju snage koje oblikuju neprofitne organizacije i njihov odnos prema profitnim organizacijama i javnom sektoru.
Nositelj kolegija: prof. dr. sc. Ines Milohnić

E-mail: ines.milohnic@fthm.hr

Kabinet: 208
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj predmeta je upoznati se s konceptom menadžmenta znanja te načinima stvaranja, transformacije, pohrane i distribucije znanja u poslovnim subjektima. Analizom postojećih primjera iz prakse studenti će upoznati načine uvođenja strategije menadžmenta znanja te izazove i ograničenja s kojima se poslovni sustavi pritom susreću.
Cilj predmeta je dati pregled metoda istraživanja i metoda analize koje se primjenjuju u području turizma; osposobiti studente za samostalnu provedbu jednostavnijih istraživanja, analizu, interpretaciju i prezentaciju rezultata.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj predmeta je upoznati studente sa specifičnostima koncepta kvalitete doživljaja u turističkoj i hotelskoj industriji i stjecanje znanja o tehnikama, metodama i modelima za dizajniranje, upravljanje i mjerenje kvalitete doživljaja.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj je ovog predmeta ponuditi studentima sveobuhvatan okvir za razumijevanje uloge marketinga u poslovanju i javnom sektoru. On naglašava marketinške koristi, ali također ističe i potencijalno negativan utjecaj marketinga na potrošače i društvo. Ovaj predmet pruža studentima znanje o strateškim i operativnim aspektima održivih marketinških praksi i vještinama koje se mogu primijeniti u rješavanju poslovnih problema povezanih s tržištem.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj kolegija je upoznati studente s konceptom pametnog turizma, njegovim konstruktima, značajem i mogućnostima, te ih osnažiti i kapacitirati za primjenu stečenih znanja i kritičkog promišljanja u izradi samostalnog zadatka vezanog uz mogućnosti stvaranja „pametnije“ turističke ponude.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj predmeta je da studenti upoznaju temeljne koncepte sustavnog pristupa i informatike kao znanstvene i praktične poslovne discipline, razumiju osnovni princip rada računala i steknu uvid o prednostima primjene informatičke tehnologije kao podrške poslovnim informacijskim sustavima. Cilj predmeta se očituje u stjecanju specifičnih vještina i kompetencija za korištenje programskih alata u rješavanju problemskih poslovnih slučajeva.

Slika e-kolegija preuzeta je sa https://pixabay.com/photos/computer-notebook-coffee-workspace-820281/
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Ciljevi predmeta uključuju upoznavanje studenata s temeljnim teorijskim pojmovima kolegija poput pojmova: promet, prometni sustav, prometne grane, prometna usluga, prometna potražnja i ponuda, te drugima. Fokusirati ćemo se na određivanje veze između prometa i turizma, baviti se utjecajima prometa na turizam i turizma na promet, te ćemo definirati ulogu svake prometne grane u turističkoj ponudi na makro i mikrorazini. Utvrđivanje cijene prometne pri tome je bitno u ekonomskom kontekstu, no niti sigurnost putnika, ni ekološki aspekt pružanja prometnih usluga nisu teme koje je moguće zanemariti.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj kolegija je osposobljavanje studenata za komunikaciju na njemačkom jeziku u području turističke struke na razini B1 Zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike i upoznavanje studenata s kulturološkim
specifičnostima zemalja njemačkog govornog područja.
Očekivani ishodi učenja za predmet
Nakon položenog ispita očekuje se da će student biti sposoban:
1. Prepoznati pri slušanju i čitanju značenje dužih i srednje složenih tekstova iz područja turističke
struke (obrazovanje, posao, dijalozi u hotelu i u restoranu, hotelski prospekt, rezervacija)
2. Prezentirati duže i srednje složene tekstove iz područja turističke struke (obrazovanje, posao, opis
smještajnih objekata, dijalozi u hotelu, restoranu i u turističkoj agenciji, program putovanja)
3. Napisati srednje duge i srednje složene tekstove (životopis, rezervacija, potvrda rezervacije,
program putovanja)
4. Usporediti pojedine aspekte vlastite kulture i kultura zemalja njemačkog govornog područja
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Upoznavanje studenata s problematikom sigurnosti informacijskih sustava u uvjetima ovisnosti poslovnih sustava o komunikaciji i poslovnim sadržajima. Predmet je orijentiran krajnjem korisniku u umreženom okružju i bavi se glavnim prijetnjama, sigurnosnim rizicima, slabostima i preventivnim mjerama te zaštitom informacijskih sustava.
Kratki opis kolegija.
Cilj predmeta je stjecanje teorijskih znanja iz cjelina koje se izučavaju na predmetu i izgradnja praktičnih vještina potrebnih za adekvatnu statističko-ekonomsku analizu i interpretaciju rezultata.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Slika za Teams 1.jpgSlika za Teams 1.jpg
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Ciljevi kolegija jesu usvajanje teoretskog znanja i praktičnih kompetencija i vještina analize pregovaračkog susreta u svrhu formulacije pregovaračkih taktika i strategija. Upravljanjem emocijama, rješavanjem konflikata i razvojem komunikacijskih vještina, studenti će identificirati svoju pregovaračku osobnost u domaćim i međunarodnim pregovaračkim prilikama, poštujući kulturalne različitosti i etička načela. Usvajanjem općih znanja potrebnih za poslovno pregovaranje i persuazivnu komunikaciju te stjecanjem vještina za pripremu, organizaciju i izvođenje uspješnih pregovaračkih procesa, studenti će kritički promisliti o upotrebi kreativnosti, igara i mudrosti u poslovnim pregovorima.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Ciljevi predmeta su sljedeći: (a) upoznati studente s uranjajućim interaktivnim tehnologijama koje mogu spojiti fizički i virtualni svijet - virtualna stvarnost (VR), proširena stvarnost (AR) i mješovita stvarnost (MR), te mogućnostima koje pruža navedena tehnologija u kreiranju novih doživljaja u turističkoj i hotelskoj industriji, (b) osposobiti studente da uz pomoć stečenog znanja sudjeluju u dizajniranju, upravljanju i mjerenju virtualnih doživljaja.
Cilj kolegija je upoznati studente sa bitnim vještinama i karakteristikama uspješnog vođe kao što su komuniciranje, rješavanje problema, rješavanje sukoba, upravljanje pojedincima, donošenje odluka i postizanje ciljeva. Navedeno omogućuje studentima ne samo da identificiraju karakteristike uspješnih vođa, već im također pomaže u evaluaciji vlastitog stila vođenja i potiče ih da identificiraju prilike za daljnji razvoj svojih sposobnosti vođenja.
Cilj predmeta jest u upoznavanju studenata sa trenutnim stanjem digitalnog okruženja čime su web stranice determinirane te upoznavanjem sa suvremenim konceptima i alatima za izradu web stranica. Cilj je kolegija također da na temelju stečenih znanja budu sposobni samostalno osmisliti, pripremiti, kreirati i voditi cjelokupni projekt izrade web site-a od faze osmišljavanja do faze realizacije.

Slika e-kolegija preuzeta je s https://pixabay.com/photos/web-internet-symbol-webdesign-logo-1045994/
Study programme: Business Economics in Tourism and Hospitality - MUT MUH MOR

Course objectives

Course objectives are: a) to present an overview of Health Tourism towards understanding Health Tourism in all its dimensions; b) to present Health Tourism in Terms of Service Industry and Analysing Various Effects and c) to summarize Trends and Future of Health Tourism in Europe and Croatia.

Expected learning outcomes related to the Course
After completing this course the student should be able to: • Understand and explain the specifics of Health Tourism (definition, segments etc.) • Explain the differences of demand and supply side of Health Tourism market. • Understand and evaluate Health Tourism facilities. • Understand basic elements of Health insurance and Health systems governance. • Describe and evaluate Health Tourism in Croatia.


Kratki opis kolegija.