Cilj kolegija je studentima predstaviti važnost brenda i koristi brendiranja, s posebnim naglaskom na područje turizma. Cilj je također da studenti spoznaju na koji se način turistički brendovi stvaraju i mijenjaju svoje značenje u interakciji s društvom te se upoznati sa strategijom kreiranja brenda, načinom komunikacije brenda, mjerenja vrijednosti i upravljanja brendom.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Temeljni cilj predmeta je prenijeti studentima sveobuhvatna znanja, informacije i iskustva o društvenom poduzetništvu kao kreatoru društvenih promjena, nositelju rasta i razvoja poslovanja te ih obučiti o razvijanju specifičnih osobnih i socijalnih znanja, te nadalje, poduzetničkih znanja, vještina i kompetencija studenata koje će ih motivirati i pripremiti na samozapošljavanje kroz realizaciju različitih društveno prihvatljivih poduzetničkih projekata. .
Cilj predmeta je da studenti upoznaju koncept Elektroničkog poslovanja te dinamičko okruženje kojim je determiniran. Isto tako cilj kolegija jest u tome da studenti mogu identificirati motive, razloge, uzroke i posljedice primjene elektroničkog poslovanja u hotelijerstvu (promatrano s aspekta različitih problemskih područja definiranih sadržajem kolegija). Jedan od konačnih i glavnih ciljeva kolegija jest da studenti budu sposobni formulirati/osmisliti/unaprijediti poslovne koncepte primjenom stečenih znanja, vještina i kompetencija.

Slika e-kolegija preuzeta je sa: https://pixabay.com/photos/people-woman-relax-chill-coffee-2593251/
Cilj predmeta je da studenti upoznaju koncept Elektroničkog poslovanja te dinamičko okruženje kojim je determiniran. Isto tako cilj kolegija jest u tome da studenti mogu identificirati motive, razloge, uzroke i posljedice primjene elektroničkog poslovanja u turizmu (promatrano s aspekta različitih problemskih područja definiranih sadržajem kolegija). Jedan od konačnih i glavnih ciljeva kolegija jest da studenti budu sposobni formulirati/osmisliti/unaprijediti poslovne koncepte primjenom stečenih znanja, vještina i kompetencija.

Slika e-kolegija preuzeta je sa: https://pixabay.com/photos/fantasy-to-travel-travel-vacations-3502188/
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovama marketinga i prodaje smještajnih, konzumnih i ostalih kapaciteta. Ovladati temeljnim procedurama poslovnih područja hotelskih operacija vezanih uz prijamni odjel, odjel hotelskog domaćinstva, odjel hrane i pića, tehničkog održavanja i sigurnosti. Stvoriti pretpostavke za kvalitetno upravljanje kadrovima i poslovnim rezultatom u hotelu. Osposobiti studente za samostalno korištenje hotelskog PMS sustava (Oracle Hospitality Opera) u riješavanju operativnih zadataka u prodaji hotelskih kapaciteta.opis kolegija.
Svrha je kolegija upoznati studente s metodologijom provođenja istraživanja tržišta za potrebe gospodarskih subjekata u turizmu i ugostiteljstvu. U izvođenju nastave primijeniti će se različite metode poučavanja, a studenti će se poticati na praktičnu primjenu usvojenog teorijskog znanja.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj kolegija je upoznati se s menadžerskim vještinama, tehnikama i alatima koje suvremenim menadžerima stoje na raspolaganju u nastojanju da izravno pridonesu rješavanju problema i glavnih izazova koji se stavljaju pred njih u okruženju brzih i kontinuiranih promjena.
Kratki opis kolegija.
Naziv predmeta: Menadžment kvalitete, 6 ECTSa
Studijski program: MOR
Nositelj predmeta:prof. dr. sc. Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
Suradnik na predmetu: Ema Petaković

Za sva pitanja javite se na e-mail adresu: ema.petakovic@fthm.hr


Naziv predmeta: Menadžment kvalitete, 6 ECTSa
Studijski program: PETU
Nositelj predmeta: prof. dr. sc. Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
Suradnik na predmetu: Ema Petaković

Za sva pitanja javite se na e-mail adresu: ema.petakovic@fthm.hr
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Nositelj kolegija: prof. dr. sc. Ines Milohnić

E-mail: ines.milohnic@fthm.hr

Kabinet: 208
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj predmeta je dati pregled metoda istraživanja i metoda analize koje se primjenjuju u području turizma; osposobiti studente za samostalnu provedbu jednostavnijih istraživanja, analizu, interpretaciju i prezentaciju rezultata.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj predmeta je da studenti upoznaju temeljne koncepte sustavnog pristupa i informatike kao znanstvene i praktične poslovne discipline, razumiju osnovni princip rada računala i steknu uvid o prednostima primjene informatičke tehnologije kao podrške poslovnim informacijskim sustavima. Cilj predmeta se očituje u stjecanju specifičnih vještina i kompetencija za korištenje programskih alata u rješavanju problemskih poslovnih slučajeva.

Slika e-kolegija preuzeta je sa https://pixabay.com/photos/computer-notebook-coffee-workspace-820281/
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Upoznavanje studenata s problematikom sigurnosti informacijskih sustava u uvjetima ovisnosti poslovnih sustava o komunikaciji i poslovnim sadržajima. Predmet je orijentiran krajnjem korisniku u umreženom okružju i bavi se glavnim prijetnjama, sigurnosnim rizicima, slabostima i preventivnim mjerama te zaštitom informacijskih sustava.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Slika za Teams 1.jpgSlika za Teams 1.jpg
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Ciljevi kolegija jesu usvajanje teoretskog znanja i praktičnih kompetencija i vještina analize pregovaračkog susreta u svrhu formulacije pregovaračkih taktika i strategija. Upravljanjem emocijama, rješavanjem konflikata i razvojem komunikacijskih vještina, studenti će identificirati svoju pregovaračku osobnost u domaćim i međunarodnim pregovaračkim prilikama, poštujući kulturalne različitosti i etička načela. Usvajanjem općih znanja potrebnih za poslovno pregovaranje i persuazivnu komunikaciju te stjecanjem vještina za pripremu, organizaciju i izvođenje uspješnih pregovaračkih procesa, studenti će kritički promisliti o upotrebi kreativnosti, igara i mudrosti u poslovnim pregovorima.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Kratki opis kolegija.
Cilj predmeta jest u upoznavanju studenata sa trenutnim stanjem digitalnog okruženja čime su web stranice determinirane te upoznavanjem sa suvremenim konceptima i alatima za izradu web stranica. Cilj je kolegija također da na temelju stečenih znanja budu sposobni samostalno osmisliti, pripremiti, kreirati i voditi cjelokupni projekt izrade web site-a od faze osmišljavanja do faze realizacije.

Slika e-kolegija preuzeta je s https://pixabay.com/photos/web-internet-symbol-webdesign-logo-1045994/
Study programme: Business Economics in Tourism and Hospitality - MUT MUH MOR

Course objectives

Course objectives are: a) to present an overview of Health Tourism towards understanding Health Tourism in all its dimensions; b) to present Health Tourism in Terms of Service Industry and Analysing Various Effects and c) to summarize Trends and Future of Health Tourism in Europe and Croatia.

Expected learning outcomes related to the Course
After completing this course the student should be able to: • Understand and explain the specifics of Health Tourism (definition, segments etc.) • Explain the differences of demand and supply side of Health Tourism market. • Understand and evaluate Health Tourism facilities. • Understand basic elements of Health insurance and Health systems governance. • Describe and evaluate Health Tourism in Croatia.


Kratki opis kolegija.