Kratki opis kolegija.
Cilj kolegija - Osposobljavanje studenata za korištenje metoda istraživanja u području umjetnosti, za dizajn istraživanja, provođenje i oblikovanje video i vizualnog eseja.
Ishodi učenja na razini programa kojima kolegij pridonosi
● povezati različite vještine i strategije u procesima formalnog, neformalnog i informalnog učenja – IU8
● osmisliti primjerene načine kreativnoga izražavanja u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje – IU10
● planirati odgojno-obrazovne i razvojne projekate i interdisciplinarne timove u kontekstu ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja – IU20
● prilagoditi kurikulum i didaktičko-metodičke pristupe zahtjevima specifičnoga okružja u različitim oblicima organiziranoga ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja – IU23
Studenti će nakon odslušanog kolegija moći:
-sastaviti nacrt istraživanja dječjeg likovnog stvaralaštva te prezentirati rezultate u skladu sa znanstvenim konvencijama
-koristiti informacijske i komunikacijske tehnologije u izvedbi prezentacija istraživanja
-objasniti postupke obrađivanja i analize informacija iz različitih izvora
- procijeniti znakovite detalje u dječjim likovnim radovima
-planirati modele motiviranja djece za što kvalitetniji likovni rad
-sumirati spoznaje o važnosti likovnog stvaralaštva za psihofizički dječji razvoj
-povezati svoje poznavanje vizualnog jezika u svrhu osmišljavanje likovnih aktivnosti
- dizajnirati procese kreativno i istraživački
Sadržaj kolegija
Načela likovnog promišljanja Reggio pedagogije, Montessori pedagogije i Waldorfske pedagogije
Integrirani umjetnički kurikulum
Umjetničko djelo u radu s djecom predškolske dobi
Upoznavanje s metodama istraživanja u području umjetnosti
Postupci provođenja istraživanja u području umjetnosti
Oblikovanje vizualnog eseja
Oblikovanje video eseja
Cilj kolegija - Osposobljavanje studenata za korištenje metoda istraživanja u području umjetnosti, za dizajn istraživanja, provođenje i oblikovanje video i vizualnog eseja.
Ishodi učenja na razini programa kojima kolegij pridonosi
● povezati različite vještine i strategije u procesima formalnog, neformalnog i informalnog učenja – IU8
● osmisliti primjerene načine kreativnoga izražavanja u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje – IU10
● planirati odgojno-obrazovne i razvojne projekate i interdisciplinarne timove u kontekstu ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja – IU20
● prilagoditi kurikulum i didaktičko-metodičke pristupe zahtjevima specifičnoga okružja u različitim oblicima organiziranoga ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja – IU23
Studenti će nakon odslušanog kolegija moći:
-sastaviti nacrt istraživanja dječjeg likovnog stvaralaštva te prezentirati rezultate u skladu sa znanstvenim konvencijama
-koristiti informacijske i komunikacijske tehnologije u izvedbi prezentacija istraživanja
-objasniti postupke obrađivanja i analize informacija iz različitih izvora
- procijeniti znakovite detalje u dječjim likovnim radovima
-planirati modele motiviranja djece za što kvalitetniji likovni rad
-sumirati spoznaje o važnosti likovnog stvaralaštva za psihofizički dječji razvoj
-povezati svoje poznavanje vizualnog jezika u svrhu osmišljavanje likovnih aktivnosti
- dizajnirati procese kreativno i istraživački
Sadržaj kolegija
Načela likovnog promišljanja Reggio pedagogije, Montessori pedagogije i Waldorfske pedagogije
Integrirani umjetnički kurikulum
Umjetničko djelo u radu s djecom predškolske dobi
Upoznavanje s metodama istraživanja u području umjetnosti
Postupci provođenja istraživanja u području umjetnosti
Oblikovanje vizualnog eseja
Oblikovanje video eseja
- Nositelj kolegija: Svetlana Novaković
Kratki opis kolegija.
- Nositelj kolegija: Alenka Mikulec
- Izvođač kolegija: Valentina Šarac Lekić
Kratki opis kolegija.
- Nositelj kolegija: Vlatka Domović
- Nositelj kolegija: Maja Drvodelić