Studenti će moći odabrati strategije i tehnike učenja koje će poticati izgradnju koncepata i razvijati sposobnost primjene usvojenih znanja i vještina na primjerima iz svakodnevnog života. Bit će sposobni primijeniti odgovarajuće strategije i tehnike učenja koje će potaknuti izgradnju i umreževanje temeljnih bioloških koncepata.

Ciljevi predmeta:

Osmisliti nastavu Prirode uz integraciju znanja prirodoslovlja u području biologije, fizike i kemije te poticanje znatiželje i zanimanja za znanost i istraživanje prirode. Bit će sposobni primijeniti odgovarajuće nastavne metode, strategije i tehnike učenja pri poučavanju biologije, fizike i kemije u nastavi Prirode, koje će potaknuti izgradnju i umreževanje temeljnih prirodoslovnih koncepata uz iskustveno učenje, učenje otkrivanjem i istraživačko učenje. U izvedbi nastave Prirode moći će voditi učenike u usvajanju osnovnih prirodoslovnih koncepata na primjerima iz svakodnevnog života te će uz poticanje razvoja vještina potrebnih za izvođenje praktičnih i istraživačkih radova učenika kod njih razvijati prirodoslovnu pismenost i poticati logičko, kritičko i kreativno mišljenje. 

CILJEVI PREDMETA:

Omogućiti razvijanje učinkovitih putova izgradnje koncepata bioloških znanosti kod učenika, primjenom strategija aktivnog i suradničkog učenja prikladnih odgovarajućim dobnim skupinama i nastavnim programima. Razvijati mlade nastavnike koji mogu voditi i podržavati učenike tijekom iskustvene nastave uz razvoj individualnih sposobnost učenika. Osvijestiti potencijalne probleme pri radu u školi i raspraviti načine njihova rješavanja. Odgajati nastavnike spremne uključivanju u različite oblike cjeloživotnog učenja i svojeg razvoja kao reflektivnog praktičara u cilju unaprjeđenja nastave bioloških sadržaja.